گوناگون

اطلاعیه مهم فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای، هرگونه استفاده از پیراهن، نماد و شعار تیم ملی فوتبال کشورمان را بدون مجوز رسمی غیر قانونی اعلام کرد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است؛ مدتی است که شرکتهایی از پیراهن، نماد و شعار تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل 2014 به قصد تحریک حس ملی مردم عزیز کشورمان برای تبلیغات کالاهای خود بهره می برند و در واقع  این شرکت ها ی بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به سوء استفاده از این موضوع کرده اند. استفاده و بهره بردن از لوگو، لباس، آرم و عکس بازیکنان باید با اخذ مجوز از فدراسیون صورت پذیرد و استفاده غیرمجاز از این عناوین در تبلیغات محیطی و صدا و سیما، غیرحرفه ای بوده و فیفا برابر قوانین از فدراسیون فوتبال خسارت دریافت خواهد کرد.

در زمانی که تمام مردم عزیز کشور یکدل در حمایت از تیم ملی کشورمان قدم بر میدارند این گونه تبلیغات که از سر سوء استفاده شخصی و برای کسب درآمد بوده خلاف و درآمد حاصل از آن غیرقانونی است.

در ادامه اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: تنها حامیان رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان، همراه اول و بانک پاسارگاد هستند و از رئیس صدا و سیما جمهوری اسلامی می خواهد که دستور لازم در خصوص توجه ویژه به نحوه پخش تبلیغات از رسانه ملی را داده و از سوء استفاده شرکتهای غیر مجاز جلوگیری کند. تیم ملی در شرایط بسیار خوب بوده و نیاز است با همدلی تا برگزاری مسابقات شرایط را به صورت ایده آل نگاه داریم.

گفتنی است، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نامه های جداگانه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران و رئیس سازمان صدا و سیما  اعلام کرده است نسبت به جلوگیری از تبلیغات غیرقانونی شرکت های یاد شده اقدام کنند.

گفتنی است، فدراسیون فوتبال بدون شک از تمام این شرکت ها به مراجع قضایی و ذیصلاح شکایت کرده و پیگیر حق قانونی فدراسیون و تیم ملی فوتبال کشورمان خواهد بود.   

انتهای پیام/     

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا