گوناگون

اعتبارات اشتغالزایی امسال کهگیلویه و بویراحمد 823 میلیارد ریال است

81175959 5716143

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی حسن نوروزی عصر شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این میزان اعتبار 27 میلیارد و 800 میلیون ریال از سوی بانک رفاه کارگران استان به پنج طرح اشتغالزایی مصوب این کارگروه پرداخت می شود.

وی بیان کرد: یا پیگیری مسوولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد موضوع نرخ مصوب شورای پول و اعتبار در زمینه سود اعتبارات اشتغالزایی و نرخ تسهیلات صندوق توسعه ملی مشخص شود.

نوروزی اظهار کرد: در این صورت در زمینه جذب اعتبارات اشتغالزایی مصوب سال 93 کهگیلویه و بویراحمد شتاب بخشی می شود.

وی عنوان کرد: با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد از بانک های عامل این استان انتظار می رود همکاری بیشتری با متقاضیان در زمینه اعطای تسهیلات اشتغالزایی استان داشته باشند.

نوروزی ابراز داشت: بیان برخی مسایل از سوی بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد شامل متوازن نبودن منابع و مصارف در زمینه کوتاهی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پذیرفتنی نیست.

وی افزود: بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان تغییر نگرش داشته باشند و تا حد امکان رویکردهای خود را در این زمینه اصلاح کنند زیرا کم کاری گره گشای رفع معضل بیکاری استان نخواهد بود.

نوروزی گفت: پس از ابلاغ تسهیلات اشتغالزایی امسال کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد آن عده از بانک های عامل استان که به هر دلیل دارای کمبود منابع مالی بوده و توانایی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش این دو نهاد حمایتی را ندارند پیگیری های لازم را با بانک مرکزی خود انجام دهند تا هیچ رقمی برای پرداخت برایشان مشخص نشود.

7535/671

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا