گوناگون

فرماندار: شهرستان پیشوا فاقد تخت بیمارستانی است

81195915 5751917

عباس ملکوتی خواه روز سه شنبه در جلسه مشترک با مسوولین دانشگاه شهید بهشتی که درمحل فرمانداری پیشوا برگزار شد گفت :شهرستان پیشوا با وجود قدمت زیاد و جمعیت بسیار ، از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی نیز محروم است و این امر در روند درمان بیماران این شهرستان می تواند مشکلاتی را به وجود آورد.

وی گفت : مردم این شهرستان برای پیگیری روند درمان خویش مجبورند تا به شهرهای اطراف و تهران مراجعه نمایند که این امر می تواند علاوه بر افزایش هزینه های آنان ، فرصت های حیات را نیز هدر دهد.

وی تصریح کرد:طی ساله های گذشته یکی از خیرین شهرستان اقدام به راه اندازی مرکزی درمانی به نام بیمارستان مهاجری کرده که ارتقاء خدمات این مرکز درمانی نیازمند تجهیز وسایل مورد نیاز دارد که این امر نیز مساعدت مسوولین استانی را طلب می کند.

ملکوتی خواه اظهار داشت : وضعیت درمانگاه بخش مرکزی شهرستان پیشوا از چنان آشفتگی برخوردار بود و ساختمان قدیمی آن به گونه ای بود که مجبور شدیم از ادامه فعالیت آن جلوگیری و وسایل آن را جهت خدمت رسانی به مردم به ساختمان هلال احمر منتقل نمائیم .

فرماندار پیشوا تصریح کرد : با مساعدت مسوولان ، کار بازسازی این مرکز درمانی انجام شده و راه اندازی مجدد آن نیازمند تجهیز ساختمان به وسایل و ابزار جدید دارد .

وی گفت : بخش جلیل آباد نیز با دارا بودن بیش از 15 هزار نفر جمعیت از تنها یک درمانگاه برخوردار می باشد که این ساختمان نیز به دلیل قدمت زیاد و کمبود امکانات نمی تواند خدمات درمانی مناسبی به شهروندان ارائه نماید .

وی تصریح کرد : با وجود تمامی کمبودها و مشکلات ، شهرستان پیشوا پتانسیل یک شهر سالم را دارد و نیاز است تا دانشگاه شهید بهشتی با نگاه ویژه به این شهرستان ، زمینه افرایش سطح خدمات درمانی و بهداشتی را فراهم کند.

تهرام564/7254

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا