گوناگون

اعتدال می‌تواند راه و روشی برای رسیدن به هدف باشد/ برگزاری کنگره حزب همبستگی بعد از ماه مبارک رمضان

2333593 655به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “علی اصغر احمدی” در همایش “نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال” که به مناسبت سالروز حماسه 24 خرداد از سوی حزب همبستگی برگزار شد، اظهار داشت: آغاز فعالیت حزب همبستگی ایران اسلامی از سال 1376 بعد از انتخابات دوم خرداد صورت گرفت. عده ای در مجلس پنجم با همگرایی فکری اقدام به تاسیس حزب همبستگی کردند.
 
دبیرکل حزب همبستگی ایران اسلامی با اشاره به فراز و فرودهای فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی به ویژه اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: در دورانی که دوران رکود و سکوت برای گروه‌های سیاسی از جمله اصلاح طلبان بود، ما با تکیه بر مفاد اساسنامه حزب از هویت انقلاب دفاع و حمایت کردیم، چرا که معتقدیم نظام متعلق به همه ما است و ما جزء کوچکی از این مردم هستیم.
 
احمدی با بیان اینکه علی رغم محدودیت‌ها در چند سال گذشته به فعالیتهای خود و پایبندی به مواضع حزب ایستادگی کردیم، گفت: بکارگیری واژه اعتدال در چندین بند از اساسنامه حزب نشان از نگاه اعتدالی در روش و منش درونی حزب دارد.
 
وی ادامه داد: حزب همبستگی در انتخابات ریاست جمهوری سال 93 به دنبال دعوت از محمد خاتمی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری بود که در نهایت با حرکت عقلایی جبهه اصلاحات به کاندیداتوری حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بسنده کرد.
 
دبیرکل حزب همبستگی ایران اسلامی با اشاره به عملکرد رئیس جمهور فعلی کشورمان و استفاده از مشی اعتدال و شعار تدبیر و امید گفت: منافع ، امنیت و وحدت ملی، تعامل با دنیا، حل مشکلات خارجی ، توجه به مسائل داخلی و قانونمداری از جمله اصول و مواردی است که همواره مورد تاکید دولت یازدهم قرار دارد.
 
احمدی اضافه کرد: دکتر روحانی درطی این یکسال هیچ تصمیمی را برای کشور جز بر مدار قانونگرایی نگرفته‌اند و در سفرهای استانی دستور تایید طرح‌های پرهزینه را نمی‌دهد.
 
دبیرکل حزب همبستگی ایران اسلامی با تاکید بر اینکه اعتدال می‌تواند راه و روشی برای رسیدن به هدف باشد، گفت: ان شاءالله خط و مشی اعتدال در همه ارکان نظام جاری شود.
 
احمدی در پایان به برگزاری کنگره حزب متبوعش اشاره و تصریح کرد: به دلیل فراهم نبودن شرایط لازم جهت برگزاری کنگره حزب همبستگی اقدام به برگزاری همایش نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال به مناسبت سالروز حماسه 24 خرداد کرد که ان شاءالله بعد از ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری کنگره و بازسازی تشکیلات حزب در استانها خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا