گوناگون

افتتاح زیرگذر یادگار امام (ره) قم تا دو ماه آینده

2314672 726 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسیح الله معصومی به تاکید و سفارش شهردار مبنی بر تسریع در انجام پروژه‌های شهری اشاره و اظهار کرد: با توجه به تاکید شهردار در خصوص اتمام پروژه‌های شهری شهروندان می‌توانند شاهد شدت این فعالیت‌ها حتی در ایام تعطیلات باشند.

وی به پروژه زیرگذر یادگار امام خمینی (ره) اشاره و بیان کرد: با وجود اتمام 80درصدی این پروژه و با توجه به پیگیری‌های شهردار بقیه کارهای مربوط به آن نیز در حال انجام است.

وی افزود: تنها مشکل این پروژه اخذ مجوز قطعی برق بود که به دنبال رایزنی و پیگیری‌های شهردار با رئیس شرکت برق توانستیم مجوز قطع برق را با هدف نصب تلسکوپی‌ها دریافت کنیم که این امر تا فردا به پایان خواهد رسید.

معصومی با بیان اینکه پروژه زیر گذر یادگار امام خمینی (ره) تا دو ماه آینده افتتاح می شود، گفت: دیوار چینی و نصب نرده‌های زیر گذر از جمله اقداماتی است که باید انجام شود؛ آنچه مشهود است فعالیت پرشور کارگاه در طول تعطیلات است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم به پروژه زیرگذر بعثت و محور پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و گفت: نیروها با توجه به دستور شهردار در حال آماده سازی فاز دوم محور پیامبر اعظم (ص) هستند؛ با این اوصاف این فاز در نیمه شعبان به طور کامل آماده می‌شود.

معصومی با اشاره به اینکه تردد در زیرگذر بعثت در حال انجام است بیان کرد: دیوار چینی، نصب روشنایی و اقدامات زیبا سازی این زیرگذر در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا یک ماه آینده کارهای باقی مانده انجام شود.

وی به پروژه پل جمهوری اشاره و خاطرنشان کرد: شدت فعالیت این پروژه طی سه هفته اخیر بیشتر شده است و پیش بینی می‌شود در شهریور ماه عبور مستقیم از منطقه 2 به 4 را بر روی این پل شاهد باشیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به حضور مسافران و زائران در استان قم و فعالیت کارمندان و نیروهای شهرداری برای انجام اقداماتی در راستای رفاه حال آنها تصریح کرد: در این مدت هیچ یک از فعالیت‌های عمرانی متوقف نشده و همچنان فعال هستند.

معصومی با اشاره به مشکلات مالی گریبانگیر شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید شهردار و با وجود مشکلات مالی، پروژه‌های شهری متوقف نشده و همچنان به کار خود ادامه می‌دهند و شهروندان نیز می‌توانند با بازدید از پروژه‌ها شاهد انجام روند آن‌ها باشند.

انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا