گوناگون

افتخار مردم ولایی کرج استقبال نسل جوان از مراسم اعتکاف امسال است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد تقی ایرانی با اشاره به اینکه استقبال جوانان از مراسم معنوی اعتکاف نشانه شکست تهاجمات فرهنگی دشمنان است، اعلام کرد: حضور گسترده جوانان در مراسم‌های مختلف معنوی و مذهبی از جمله اعتکاف نشان می‌دهد که تهاجم گسترده فرهنگی علیه باورها و اعتقادات ملت مسلمان ایران، دستاورد و فایده‌ای برای دشمنان اسلام و انقلاب نداشته است.

ایرانی در ادامه تصریح کرد: طی سال‌های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب تلاش بسیاری برای جدایی نسل جوان از آموزه‌ها و تعالیم دین مبین اسلام داشتند که خوشبختانه با درایت مقام عظمای ولایت و هوشیاری و آگاهی ملت ایران به ویژه نسل جوان، بخش مهمی از این توطئه‌ها خنثی شده است.

فرماندار ویژه کرج یادآور شد: بر اساس آمارهای موجود امسال اکثر معتکفان از میان نسل جوان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب بودند و این افتخار بزرگی برای مردم ولایی شهرستان کرج است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: روحیه بسیار خوبی که این جوانان داشتند، فضای معنوی و روحانی خاصی به مراسم اعتکاف داده بود.

گفتنی است، روز گذشته فرماندار ویژه کرج با بازدید از مساجدی که مراسم معنوی اعتکاف در آنها برگزار شده بود از نزدیک نحوه برگزاری مراسم اعتکاف و خدمات رسانی به معتکفین را مشاهده کرد.


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا