گوناگون

افزایش پرواز ایرعربیا در مسیر شارجه – لار

81198814 5756742

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرودگاه لارستان عنایت الله انصاری فرد افزود: با برنامه ریزی های به عمل آمده پیرامون صادرات بار هوایی از این فرودگاه به کشورهای حوزه خلیج فارس و بنا به درخواست اهالی شهرستان های غرب استان هرمزگان و جنوب استان فارس مبنی بر افزایش پرواز در مسیر شارجه – لارستان – شارجه شرکت هواپیمایی ایرعربیا نیز هم موافقت با افزایش پروازها کرد .

انصاری فرد افزود: هواپیماهای این شرکت از نوع ایرباس 320 بوده و از شهریورماه سال 92 شرکت هواپیمایی ایرعربیا با دو پرواز رفت و برگشت فعالیت خود را در مسیر لارستان – شارجه آغاز کرد.

مدیرکل فرودگاه بین اللملی آیت اله آیت اللهی در پایان گفت: پروازهای جدید این شرکت از دهم خرداد سال جاری آغاز شده و مجموع پروازهای شرکت هواپیمایی در مسیر شارجه- لارستان- شارجه از دو پرواز به چهار پرواز در هفته و در روزهای شنبه، یکشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه افزایش یافته است.

گفتنی است در حال حاضر شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ، آسمان و ایرعربیا از فرودگاه بین اللملی لارستان پرواز خارجی به مقصد کشورهای کویت، قطر، امارات متحده عربی و پروازهای داخلی به تهران و شیراز انجام می دهند.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در 378کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.ک/1

7371/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا