گوناگون

افشارزاده: به جاي بمب ترقه مي‌ترکانم!

بهرام افشارزاده در مورد جلسه اي که امروز با علي نظري جويباري داشت و اينکه چرا اخبار نقل و انتقالات استقلال به صورت مشکوک منتشر مي شود و کسي در باشگاه بابت اين مسئله پاسخگو نيست، اظهار داشت: جلسه امروز مربوط به امور تيم بود و چيز خاصي نبود. تصميم گرفته شد که تيم به ترکيه برود. از سويي در مورد چگونگي نقل و انتقالات صحبت کرديم. من اصلا خودم در جريان نقل و انتقالات نيستم. به اميد خدا هفته آينده نشست خبري برگزار مي کنيم و به همه سوالات جواب مي دهيم. برخي مسائل مربوط به سياست هاي باشگاه است و نمي توانيم در مورد آن صحبت کنيم.

به گزارش فارس، وي در خصوص اينکه عدم عقد قرارداد با امير قلعه نويي شائبه هايي ايجاد کرده و گفته مي شود او اعلام کرده اول بايد بازيکنان قرارداد امضا کنند و سپس خودش امضا کند گفت: اصلا اين طور نيست. اتفاقا در اين مدت قلعه نويي فقط در مورد تيم بستن با ما صحبت کرده است. اين خبرها درست نيست.

افشارزاده در ارتباط با اينکه چه زماني مي خواهد در مورد نقل و انتقالات صحبت کند گفت: تا هفته آينده صبر کنيد خبرهاي انفجاري مي شنويد.

وي در جواب به اين پرسش که يعني مثل فتح الله زاده مي خواهيد بمب بترکانيد گفت: نه، من ترقه مي ترکانم اهل بمب ترکاندن نيستم.

مديرعامل استقلال در مورد اينکه گفته امسال از قرارداد ميلياردي خبري نيست پس چطور مي خواهد بازيکنان خود را حفظ کند، اظهار داشت: ما نميتوانيم بالاي سقف بودجه اي که داريم پول بدهيم. ولي ما هم راه و چاه خودمان را داريم و مي دانيم چي کار کنيم. هواداران هم نگران نباشند. اگر هوادار واقعي هستند صبر کنند تا تصميمات ما اجرايي شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا