گوناگون

افشارزاده: دنبال مجوز ملی‌پوشان نیستم

خبرگزاری فارس: بهرام افشارزاده در گفت و گویی در مورد وضعیت استقلال در نقل و انتقالات و اینکه آیا امیر قلعه‌نویی از آن رضایت داشته یا خیر اظهار داشت: کارها خوب پیش می‌رود و امیر قلعه‌نویی هم از وضعیت رضایت دارد. ما فقط مانده که 4 ملی‌پوش خود را برای ماندن راضی کنیم.

وی در مورد وضعیت ملی‌پوشان این تیم گفت: عجله‌ای نداریم. آقای نظری جویباری در حال صحبت با آنهاست و مشکلی نیست. فکر می‌کنم طی روزهای آتی وضعیت این 4 نفر هم مشخص می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه گفته می‌شود به دلیل رقم بالایی که تیموریان و حیدری پیشنهاد داده‌اند وی به دنبال مجوز از هیات مدیره است تا با مبلغ درخواستی آنها موافقت کند، گفت: نه این طور نیست. روزی که تیموریان به باشگاه آمد اصلا در مورد مسائل مالی صحبتی نشد. این حرف‌ها را درآورده اند! البته همه این بازیکنان از سال قبل طلب دارند که باشگاه به آنها تعهدی داده و باید آن را انجام دهیم. در هر حال اصلا این طور نیست که من بخواهم از هیات مدیره به دنبال مجوز باشم.

افشارزاده در خصوص این انتقاد که با وجود تاکید سازمان لیگ و وزارت ورزش بر بالا نرفتن مبلغ قرارداد بازیکنان از یک میلیارد تومان ملی پوشان با بازگشت از برزیل به دنبال پول بیشتری هستند و اینکه او با این مسئله موافق است یا خیر گفت: من این مسئله را نشنیده‌ام و اگر خبرنگاران بگذارند همه چیز درست می‌شود!

مدیرعامل استقلال در پایان در خصوص اینکه گفته می شود حساب باشگاه استقلال بار دیگر مسدود شده،گفت: نه مشکلی نیست و می توانیم از حساب خود استفاده کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا