گوناگون

کفاشیان: کی‌روش آخر تیرماه جواب می‌دهد

آی اسپرت: علی کفاشیان امروز اعلام کرد با تأمین مبلغ پیشنهادی کارلوس کی‌روش قرارداد با این مربی را تمدید می‌ کند.  از آنچه که از مصاحبه امروز رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ایرنا به نظر می‌ آید او تسلیم خواسته عمومی شده و قصد دارد سرمربی پرتغالی تیم‌ملی‌ را حفظ کند.

مسئله مهم در این زمینه، فشار افکار عمومی است، چیزی که کفاشیان ابا دارد تاثیرش در جام ملت های آسیا روی تیم‌ملی‌ دیده شود. در حال حاضر اقبال عمومی کی‌روش هرگونه تغییر او را با ریسک بالایی همراه کرده است.

کفاشیان می‌ گوید: به هرحال باید تامین کنیم. چاره ای نداریم.وقتی همه خواهان نگهداری کی روش هستند و تیمش هم نتیجه گرفته است، باید این سرمربی را نگهداریم. او مسلط به کار بوده وشناخت لازم از بازیکنان ومربیان ایرانی به دست آورده است و اگر کسی دیگری را بیاوریم،حداقل شش ماه تا یک سال زمان می برد که به این مرحله برسیم و ما جام ملت ها را از دست خواهیم داد.

به گفته وی قرارداد با کی‌روش تا جام‌جهانی 2018 خواهد بود که البته خبر خیلی خوبی هم هست چرا که سابقه نداشته تیم‌ملی‌ فوتبال ایران برای 4 سال آینده اش برنامه داشته باشد: «معمولا مربیان بزرگ جهان قراردادهای خود را برای جام جهانی می بندند.کی روش هم برای جام جهانی2018می خواهد کارکند، طبیعی است که برای شش ماه حاضر به قرارداد نیست. برای جام جهانی 2018 ازهم اکنون باید برنامه ریزی و فعالیت هارا آغاز کرد. بعد از جام ملت های آسیا 2015مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 آغاز می شود.»

کفاشیان در باره جزییات پیشنهادات فدراسیون فوتبال به کی روش تصریح کرد: یکسری پیشنهادات داده ایم که درحال حاضر نمی توانم آنها را شرح بدهم، تا مذاکره با کی روش به نتیجه برسد.

فدراسیون فوتبال پیشنهاد مکتوب خود را به کی روش ارایه داده و قرار است این مربی اواخرتیرماه به تهران بازگشته ودر باره این قرارداد با این فدراسیون مذاکره کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا