به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید در پاسخ به سووالی با این عنوان که ˈ نظر حضرت عالی در مورد فعالیت های اقتصادی به صورت بازاریابی شبکه ای که تحت عناوین جدید و با تغییراتی در روش اجرا، رایج شده و بعضا مدعی اخذ مجوزهای قانونی هستند، چیست؟ˈ، گفت: تنها در صورتی که بازاریابی به صورت شبکه ای و زیر مجموعه ای نباشد و سود حاصله فقط به بازاریاب اول تعلق گیرد اشکالی ندارد و غیر آن اشکال دارد.
آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: البته ممکن است در طرح های جدید، بعضی از اشکالات این کار برطرف شده باشد ولی هنوز اشکال اصلی که استفاده بازاریاب های بالواسطه می باشد و نوعی ˈاکل مال به باطلˈ است وجود دارد. ک/1
7406/ 553
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير
newsroom@irna.ir