گوناگون

افشارزاده: من کار را خسته مي‌کنم

بهرام افشارزاده در پايان نشست هيات مديره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: امروز خزانه ما باز شد و از فردا به تعهداتي که به بازيکنان قديمي و جديد داريم، اجرا مي‌کنيم اما با توجه به مبلغي که در حساب است اين کار را مي‌کنيم و اکثر تعهدات خود را پرداخت مي‌کنيم. امروز هم چند بحث داشتيم. اول شروع تمرينات است که تعميرات کمپ شروع شده است و به همين دليل با توجه اين مسئله از هفته آينده تمرينات آغاز مي‌شود.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: بحث روي تمرينات پايه بود که قرار شد معيني و نثاري عضو اين کميته قرار بگيرند و با سرپرستي معيني کار انجام شود. مشکل داريم در بخش پايه زيرا بحثي که در مرغوبکار بود ايده آل نبود. در بحث فعاليت‌هاي آي‌تي هم بحث‌هايي شد که سايتي باشد که جوابگوي داخل و خارج از کشور باشد.

افشارزاده ادامه داد: بايد چارت باشگاه را تشکيلي بدهيم و روي چارت باشگاه افراد مشغول به کار شوند. با دادکان صحبت کردم تا مسئله سند ساختمان باشگاه مشخص شود که 99 ساله در اختيار استقلال و پرسپوليس قرار داده شده است. کمپ استقلال هم تا يک ماه آينده به طور کامل آماده مي‌شود و موقعيت خوبي براي خبرنگاران آماده کرده‌ايم و خوابگاه و غذاخوري هم براي بازيکنان در نظر گرفته‌ايم.

مديرعامل استقلال در مورد آغاز تمرينات با کدام بازيکنان گفت: با بازيکناني که قرارداد امضا کرده‌ايم سر تمرين خواهند آمد و تمرين با حضور آنها شروع مي‌شود. احتمال تا آخر همين هفته اين کار را خواهيم کرد.

وي در مورد اينکه قرار است از خبرنگاران دعوت کنيد تا نام بازيکنان را بگوييد، گفت: الان هم دعوت نشده‌ايد که اينجا آمده‌ايد، در باشگاه بر روي شما باز است و نمي‌خواهيم اخبار مونوپل يک يا چند نفر باشد، با توجه به رابطه خوبي که با خبرنگاران دارم نمي‌خواهم کسي از من دلگير شود و بايد جاي مناسبي با خبرنگاران صحبت کنم و با هيات مديره هم همکاري ويژه‌اي دارم و مطالبي که مصوب در هيات مديره مي‌شود اجرايي خواهد شد، بايد از هيات مديره تشکر کنم و از رسانه‌هايي که تاکنون ما را اذيت نکرده‌اند نيز تشکر مي‌کنم.

افشارزاده در مورد کادر فني استقلال گفت: قلعه‌نويي با پاشازاده و زرينچه جلسه داشته‌اند يا خواهند داشت و بحث ماجدي هم بايد با ايشان صحبت کنيم و ابلاغ او روي ميزم است اما نياز است که حتما با هم صحبت کنيم.

وي در مورد مسايل مالي باشگاه گفت: علي‌الحساب 3 ميليارد تومان بايد به حساب واريز شود، فقط 1.5 ميليارد در حساب است و همه پول را نمي‌توانيم به بازيکنان قديم بدهيم بايد بازيکنان جديد هم بگيريم.

افشارزاده در مورد روابط عمومي باشگاه گفت: از دوستان شما خواستم که يکي دو نفر را به من معرفي کنند و يک عکاس تمام‌وقت هم مي‌خواهيم، با عبداللهي در کميته المپک راحت بوديم و سعي مي‌کرد که حاشيه‌ها را دور کند. کسي که با او راحت باشيم و تعامل با رسانه‌ها داشته باشد و هر کسي را که شما معرفي کنيد حاضريم با او صحبت کنيم و يکي دو نفر که تمام وقت در اختيار باشند و بحث سايت هم مثل ساير مسايل هست و دو سه نفر مي‌خواهيم که با هم تعامل داشته باشند.

افشارزاده در مورد اينکه کار در استقلال شما را خسته نکرده گفت: من کار را خسته مي‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا