گوناگون

مکاني:دوست داشتم روزي زيرنظردايي کارکنم

سوشا مکاني پس از حضور در باشگاه پرسپوليس و عقد قرارداد با اين تيم و اينکه حضورش در جمع سرخپوشان يک سورپرايز بود، اظهار داشت: کلاً معتقدم بازيکناني که در فصل نقل و انتقالات زياد سر و صدا مي‌کنند به توانايي خودشان ايمان ندارند. من هيچوقت به دنبال چنين مسائلي نبودم و همواره به توانايي خودم ايمان داشته‌ام. خيلي وعده و وعيدهايي بوده که از نظر فني خيالم نسبت به پرسپوليس راحت‌تر مي‌کرد اما شخصاً دوست داشتم روزي زير نظر علي دايي کار کنم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: مطمئن هستم که پرسپوليس مي‌تواند به پيشرفت فوتبالي من کمک کند اولين هدفم قهرماني اين تيم در فصل آينده و موفقيت آن در آسياست و هدف دومم به تيم ملي فکر مي‌کنم و به آن چيزي که مي‌خواهم به آن برسم، تلاش مي‌کنم توسط پرسپوليس به آن دست پيدا کنم. آن چيزي که لياقت داشته‌ام و نرسيدم و با کمک دايي، پرسپوليس و خودم به چنين هدفي دست يابم .

دروازه‌بان جديد تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اينکه خط خوردنش از تيم ملي را فراموش کرده يادآور شد: ديگر صحبتي در مورد تيم ملي به عنوان يک بازيکن نمي‌کنم هم‌اکنون وقت انتقاد کردن نيست، به عنوان يک ايراني دعا مي‌کنم که تيم ملي در جام جهاني موفق باشد، مطمئن باشيد با خوشحالي مردم من هم خوشحال مي‌شوم و با ناراحتي آنها ناراحت خواهم شد. به عنوان يک ايراني بازي‌هاي تيم ملي را دنبال مي‌کنم.

مکاني در خصوص اينکه آيا بازي‌هاي تيم ملي را تماشا خواهد کرد، گفت: 100درصد نگاه مي‌کنم. به عنوان يک ايراني افتخار مي‌کنم که تيم ملي در جام جهاني حاضر شده است و اميدوارم نتايج خوبي کسب کندو به مرحله بعدي صعود کند.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شد او با استقلال هم مذاکره کرده، تصريح کرد: با استقلال مذاکره داشتم اما شرايط فني برايم در پرسپوليس مهياتر بود. من پسر استقلال و پرسپوليس نيستم آمده‌ام که به اين تيم‌ها کمک کنم مطمئن هستم که پرسپوليس هم مي‌تواند به پيشرفت فوتبالي‌ام کمک کند.

دروازه‌بان جديد پرسپوليس در مورد اتفاقاتي که در ديدار پرسپوليس و استيل‌آذين رخ داد و مصاحبه‌اي که او پس از اين ديدار عليه علي دايي انجام داده بود و حالا شاگرد علي دايي شده، گفت: اين مسائل نشان‌دهنده اين است که من از ته دل علي دايي را دوست دارم و به عنوان يک ايراني به او افتخار مي‌کنم همه مي‌دانند که من دايي را دوست دارم نيازي به چاپلوسي ندارم زيرا از لحاظ فني به خودم ايمان دارم و هرجا که بودم خود را ثابت کرده‌ام. مشکلي از اين بابت ندارم دايي اسطوره فوتبال ايران است و هرکسي چه مي‌خواهد او را دوست داشته باشد چه نداشته باشد بايد قبول کند که دايي اسطوره مملکت ماست، چه استقلالي باشد چه پرسپوليسي. بعنوان يک ايراني به وجود دايي افتخار مي‌کنم.

مکاني در مورد اينکه در اين فصل خبري از قراردادهاي ميلياردي و پورشه نبوده، افزود: من براي پول به پرسپوليس نيامده‌ام در مورد مسائل مالي هيچ صحبتي نکرده‌ام پيشنهادهايي داشتم که دو برابر پرسپوليس به من پول مي‌دادند اما به اين مسائل فکر نکردم به فکر پيشرفت فوتبالم بودم و اميدوارم در اين تيم تأثيرگذار باشم. من هرجا که بازي کردم تأثيرگذار بودم و اميدوارم در اين تيم هم بتوانم عملکرد خوبي داشته باشم.

دروازه‌بان پرسپوليس در مورد اينکه بايد با نيلسون رقابت کند و آيا اين موضوع سخت نيست، گفت: کار سخت براي مرد است کسي که بترسد و بگويد به خاطر شخصي به تيمي نمي‌روم ارزشي ندارد هيچ وقت نگفته‌ام به خاطر اين بازيکن يا آن بازيکن به تيمي نمي‌روم کار خود را انجام مي‌دهم و مربي تيم به فکر خودش و نتيجه گرفتن است و هيچ وقت از بازيکني که خوب کار نمي‌کند نمي‌گذرد من هم تمام تلاش خود را در اين زمينه انجام مي‌دهم.

وي در مورد اينکه آيا شماره پيراهنش مشخص شده يا خير گفت: هنوز اين موضوع تعيين نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا