گوناگون

الجزایر مقابل کره جنوبی به پیروزی پرگل دست پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این دیدار که در ورزشگاه “بیرا-ریو” برگزار شد، تیم الجزایر موفق شد در گروه H رقابتها با نتیجه 4 بر 2 مقابل کره جنوبی به برتری رسید.

“اسلام اسلیمانی” در دقیقه 26 گل نخست الجزایر را وارد دروازه چشم بادامی‌ها کرد. دو دقیقه بعد “رافیک هلیچه” گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه 38 “عبدالمومن جابو” گل سوم نماینده آفریقا را وارد دروازه کره کرد. الجزایری‌ها با نتیجه سه بر صفر نیمه نخست را به پایان رساندند.

در نیمه دوم کره‌ای‌ها خیلی زود توسط “هیونگ-مین سون” به گل رسیدند. از این زمان به بعد تیم کره خیمه سنگینی بر روی دروازه الجزایر زد و چنانچه درخشش دروازه بان این تیم نبود چه بسا فاصله گل‎ها کمتر می‌شد. در دقیقه 62 یاسین براهیمی” بر خلاف جریان بازی گل چهارم را وارد دروازه کره کرد.

کره ای‌ها از پای ننشستند و و در دقیقه 69 توسط “کوک-ادند و نتیجه را 4 بر 2 کردند.

کره در بازی آخر خود با بلژیک دیدار خواهد کرد و الجزایز با روسیه دیدار می کند. به نظر می رسد نماینده آسیا کار دشواری برای صعود به دور بعدی رقابتها پیش رو داشته باشد.

اسلام اسلیمانی” در دقیقه 26 گل نخست الجزایر را وارد دروازه چشم بادامی ها کرد. دو دقیقه بعد “رافیک هلیچه” گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه 38 “عبدالمومن جابو” گل سوم نماینده آفریقا را وارد دروازه کره کرد. الحجزایری ها با نتیجه سه بر صفر نیمه نخست را به پایان رساندند.

در نیمه دوم کره ای خیلی زود توسط “هیونگ-مین سون” به گل رسیدند. از این زمان به بعد تیم کره خیمه سنگینی بر روی دروازه الجزایر زد و چنانچه درخشش دروازه بان این تیم نبود چه بسا فاصله گل ها کمتر می شد. در دقیقه 62 یاسین براهیمی” بر خلاف جریان بازی گل چهارم را وارد دروازه کره کرد.

کره ای‌ها از پای ننشستند و در دقیقه 72 توسط “جا-چئول کو” نتیجه را 4 بر 2 کردند. این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

کره در بازی آخر خود با بلژیک دیدار خواهد کرد و الجزایز با روسیه دیدار می‌کند. به نظر می‌رسد نماینده آسیا کار دشواری برای صعود به دور بعدی رقابتها پیش رو داشته باشد.

جدول رده‌بندی گروه H

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا