گوناگون

الکل سازی رازی متعهد به رعایت اصول زیست محیطی شد

غلام عليدادي در گفتگو با مهر عنوان کرد: معضل بوي بد الكل كه چند سالي است در فضاي شهر منتشر و باعث آزار شهروندان شده  در جلسه روز گذشته فرمانداري با عنوان ستاد مديريت پسماند شهرستان و در  حضور نماينده اين كارخانه بررسي شد. در اين جلسه مدیران شركت الكل سازي وعده دادند که به صورت علمي و كارشناسانه به دنبال راه حلي براي مشكل مذكور باشند تا از انتشار بوی مشمئز کننده ناشی از فعالیت های ساخت الکل جلوگیری کنند.

وي با اشاره به توافقات اوليه ميان برخي شركت ها در زمينه جلوگیری از انتشار بوی الكل عنوان كرد: مديران مرتبط با اين بخش وعده دادند كه به زودي اين بو از فضاي شهر حذف مي شود. اين امر با به روز كردن روش هاي توليد الكل و مطابقت دادن آن با كشورهاي ديگري كه در اين زمينه فعاليت دارند صورت مي گيرد. همچنين در جلسات بعدي شركت هاي مذكور گزارش عملكرد خود را در حل اين معضل به ستاد مدیریت پسماند ارائه مي دهند.

سايت جدید براي دفن بهداشتي زباله

فرماندار کارون تصریح کرد: براي دفن بهداشتي زباله هاي خانگي شهروندان با كمك شهرداري کوت عبدالله مكاني برای ايجاد يك سايت يا ميدان مشخص كه دفن زباله ها در اين مكان انجام شود را ایجاد می کنیم.

علیدادی بيان كرد: در زمينه پروژه هاي عمراني شهرستان نيز كارهاي مثبتي صورت گرفته كه در صورت استمرار آنها مي توان اين وعده را به مردم داد كه تا دو سال آينده تمام روستاهاي شهرستان كارون از نعمت عمران برخوردار شوند.

وی در پایان گفت: در پروژه عمراني روستاي مظفريه از توابع بخش مركزي با اعتبار هفت ميليارد زيرسازي، آسفالت، ساماندهي شبكه برق و روشنايي معابر را داشتيم كه در روزهاي آينده به بهره برداري مي رسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا