گوناگون

امام جمعه خلخال: جانبازان پرچمدار نهضت امام حسین (ع) هستند

81188228 5737785

حجت الاسلام امیر رشتبری روز سه شنبه در نشستی با جانبازان شیمیایی و بالای 70 درصد خلخال افزود: آرامش و امنیت کنونی کشور و جامعه مرهون جانفشانی ها و رشادت های شهدای والامقام و جانبازان پرافتخار کشور است.

وی گفت: هیچ معیاری نمی تواند برای اندازه گیری فشاری که جانبازان در دوران جنگ تحمل کرده و رنج های روحی و جسمی که در دوران جانبازی و پس از جنگ تحمل می کنند ملاک عمل واقع شود.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز به جانبازان شهرستان خلخال اظهار کرد: نامگذاری این روز بسیار مناسب و در شان و منزلت کسانی است که عباس گونه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و از سرمایه جان خود برای پایداری کشور و نظام اسلامی مایه گذاشتند.

امام جمعه خلخال با تاکید بر لزوم استمرار دیدارها و تکریم جانبازان و خانواده های آنها توسط مسوولان اجرایی این شهرستان گفت: دیدار و دلجویی از جانبازان تنها ادای وظیفه بسیار کوچکی در مقابل کار بسیار بزرگ جانبازان و افتخار آفرینان کشور است.

وی اظهار کرد: شهادت و جانبازی از توفیقات بزرگ الهی است که نصیب هر انسانی

نمی شود و آنهایی که به درجه رفیع شهادت نایل آمده و یا در راه خدا جانباز شده اند از این توفیق الهی بهره مند هستند.

به گزارش ایرنا ، فرماندار خلخال نیز در این دیدار گفت: تکریم و احترام به جانبازان و خانواده های آنها از وظایف مهم مسوولان این شهرستان است.

مهدی احمدی نسبت به همکاری برای حل مشکلات جانبازان و خانواده های آنها قول مساعد داد.

شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

7119/594/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا