گوناگون

امام جمعه رشتخوار : خط امامت و ولایت و تبعیت از ولی امر ، خط نجات است

81217541 5789232

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام مهدی بهره مند در خطبه های نماز جمعه این هفته رشتخوار افزود: البته ملت ایران با پیروی از قرآن همواره قدردان ولایت فقیه هستند و راه سعادت را در تبعیت از ولی فقیه می بیند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ترور مقام معظم رهبری در ششم تیر ماه سال 1360 در مسجد ابوذر تهران گفت: دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی به ترور شخصیت های برجسته نظام روی آوردند اما خداوند ایشان را برای ملت ایران حفظ کرد تا امروز انقلاب به سمت سربلندی و پیشرفت ادامه مسیر دهد.

وی در ادامه سخنانش با گرامیداشت شهدای هفته قوه قضاییه ، افزود: پیام شهید بهشتی این بود که دیگر اجازه ندهیم آمریکا مهره های خود را بر ما تحمیل کند.

امام جمعه رشتخوار همچنین با تبریک فرا رسیدن مبارک رمضان گفت: این ماه در واقع ماه مهمانی خداست و باید از برکات و معنویت آن نهایت بهره را ببریم.

وی بر لزوم تکریم ایتام در این ماه تأکید کرد و افزود: کمک به افراد بی سرپرست و یتیم باید مورد توجه قرار گیرد و این ماه ارزش معنوی بالایی دارد.

امام جمعه فتح آباد رشتخوار هم در سخنانش در خطبه های نماز جمعه این شهر با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: سیستم قضایی کشور ما یکی از پاک ترین و سالم ترین سیستم های قضایی دنیا قلمداد می شود، زیرا میراث آیت الله بهشتی است.

حجت الاسلام رجب قربانی در مصلی جامع شهر فتح آباد ، فرارسیدن هفت تیر سالروز شهادت آیت الله بهشتی را به مردم تسلیت گفت و افزود: کسانی که ایشان را به شهادت رساندند نه تنها دشمن ایران و ملت ما بلکه دشمن اسلام بودند.

2718/659

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا