گوناگون

امام جمعه انزلی: قوه قضاییه باید جایگاه عدالت باشد

81217542 5789233

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈ سید داوود موسوی ˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه انزلی اظهار کرد : اگر قوه قضاییه بتواند خود را به رهنمودهای رهبری برساند آنگونه خواهد شد که مورد رضایت همگان است .

وی خاطر نشان کرد : همکاری با قوای دیگر و اخلاق مداری از نکات ارزنده و شایسته ای بود که آقا به آن اشاره داشتند .

وی متذکر شد: قوه قضاییه باید برای مجرمان جایگاه ترس و اضطراب باشد و برای درمندان جایگاه امن و آرامش باشد .

موسوی در ادامه با اشاره به هفته اصناف و اهمیت اصناف و بازاریان در انقلاب ، دفاع مقدس و استقلال اقتصادی کشور افزود : حال در دوران تحریم اقتصادی باید بتوانیم با همت و حمایت بازاریان شاهد پویایی در اقتصاد اصناف باشیم .

وی با بیان این که نگاه ما باید در هر صنفی عادلانه باشد، به مشکلات قشر نانوا اشاره و خاطرنشان کرد: باید به رفع مشکلات این صنف مهم و زحمتکش توجه شود .

خطیب جمعه انزلی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قرار داشتن در آستانه ماه مبارک رمضان از مومنان خواست با حضور در مساجد و اجرای برنامه های مذهبی و قرآنی بر معنویت جامعه بیافزایند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه مدتی است معضل بد حجابی و بی بندوباری جامعه را رنج می دهد و همه در این فکرند که جامعه به کجا می رود .

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: ما نباید فقط به نیروی انتظامی برای جلوگیری از بی عفتی تکیه کنیم ، هرچند تلاش آنان در خور تقدیر است ولی پاسخگوی حجم بالای این معضل نیست .

وی با اشاره به مشاهده تاثیر این مساله بر افزایش موارد طلاق تصریح کرد : این بحث باید در خانواده ها و فرد فرد جامعه حل شود .

امام جمعه انزلی متذکر شد: این زنگ خطری برای ما است که اگر جامعه راه بی عفتی را بپیماید ، نابود خواهیم شد.ک/2

620/695

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا