گوناگون

گزارش پرونده فساد در فوتبال ظرف یکی دو هفته آینده اعلام خواهد شد

پورمختار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به هر حال ظرف یکی دو هفته آینده گزارش فساد در فوتبال در کمیسیون اصل 90 به تصویب می‌رسد و بعد اعلام می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره‌ حضور نام‌های بزرگ در پرونده فساد در فوتبال افزود: افرادی را به عنوان کسانی که از این جریان اطلاع دارند و هم به عنوان کسانی که از آنها گزارشاتی به کمیسیون اصل 90 رسیده بود، به جلسات دعوت کرده و توضیحات لازم را از آنها اخذ کردیم.

وی در خصوص برخورد جدی با متخلفان فساد در فوتبال گفت: ما به صورت جدی تا الان پیگیر پرونده فساد در فوتبال بودیم و سعی خواهیم کرد گزارش مناسبی برای متخلفان اعلام کنیم.

پورمختار در خصوص عملکرد تیم در جام جهانی اظهار داشت: ما توقعی از تیم ملی نداشتیم که به مراحل بالایی جام جهانی صعود کند اما تیم ملی عملکرد خوبی مقابل حریفانش در جام جهانی داشت.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اثر کار کی‌روش را در بازی بوسنی دیدیم واقعیت فوتبال ما همان بازی با بوسنی بود.

وی درباره پیشنهاد قرارداد میلیاردی کی روش به فدراسیون فوتبال تصریح کرد: کی‌روش تغییر آنچنانی در تیم ملی ایجاد نکرد بر این اساس تمدید قرارداد با این مربی درست نیست.

پورمختار خاطرنشان کرد: بازی‌های جام جهانی تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و آن وقت هم گزارش نهایی پرونده فساد در فوتبال را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا