گوناگون

معاون میراث: حوزه گردشگری سهم مهمی دراشتغال وحوزه های اقتصاد کشور دارد

81229162 5809020

ˈاسدالله درویش امیریˈ ، روز دوشنبه در دیدار با معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: بر این اساس شرایط سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت گردشگری تسهیل می شود و در تلاش هستیم تا شرایط حضور سرمایه گذاران و مردم را برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری تسهیل کنیم.

وی یکی از را هکارهای توسعه گردشگری درکشور را تسهیل شرایط سرمایه گذاری و حضور فعال سرمایه گذاران در این بخش توصیف کرد.

درویش امیری فرهنگ غنی و اصالت تاریخی با چارچوب اخلاقی و فضای گردشگری متفاوت با تمام دنیا را از مزیت های ایران در جذب گردشگران خواند و گفت: با تقویت زیر ساخت های گردشگری می توانیم در آینده ای نه چندان دور شاهد رونق بیش از پیش این حوزه باشیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به افزایش ورود گردشگر داخلی و خارجی به استان بر لزوم توسعه زیر ساخت ها در آذربایجان شرقی تاکید کرد.

ˈمحمدصادق پور مهدیˈ خاطرنشان کرد: نعمت های طبیعی و تاریخی فراوانی در مناطق مختلف استان وجود دارد که بخش خصوصی می تواند با حمایت دولت این ظرفیت های را برای هرچه فعال تر شدن گردشگری به کار گیرد.

وی همچنین اظهار کرد: اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی برای احیای آثار تاریخی استان و انجام طرح های جدید و معرفی شایسته این آثار به گردشگران قابل تقدیر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه گردشگری امروز برای سرمایه گذاری حوزه ای سود ده با آینده ای روشن است، گفت: آذربایجان شرقی امروز توانسته خود را به عنوان یک مقصد مهم و بزرگ گردشگری و محلی امن برای سرمایه گذاری بشناساند.

ˈ فرزین حق پرستˈ عمده مشکلات پیش روی سرمایه گذاران را با مشارکت دستگاه های اجرایی قابل رفع دانست و اظهار امیدواری کرد مشکلات پیش روی سرمایه گذاران در جلسات متعدد احصا شده و مرتفع شود.

7223/ 587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا