گوناگون

امام جمعه شهمیرزاد: کار فرهنگی و اقتدار پلیس، لازم و ملزوم یکدیگرند

81223710 5799811

به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، حجت الاسلام ˈسیدداود احمدپناهˈ با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان مهدیشهر، نظم را از مهمترین مقولات حکومت اسلامی دانست و تصریح کرد: وظیفه و مسوولیت پلیس در این خصوص سنگین و دشوار است.

وی به برخی از اقدامات پلیس در مبارزه با مواد مخدر و ناهنجاری های اخلاقی موجود در جامعه و تلاش برای حفظ ارزش های دینی اشاره کرد و گفت: به دلیل گستردگی و وظیفه سنگین این سازمان، کارکنان ناجا از اجر فوق العاده ای برخوردارند.

احمدپناه گفت: روحانیت نیز باید با تبلیغات دینی و اشاعه فرهنگ در ماه مبارک رمضان، مردم را با سجایای اخلاقی و رفتاری آسنا کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر در این نشست به اقدامات و طرح های پلیس در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: پلیس با اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی سعی دارد زمینه استفاده بهتر و بیشتر مردم را از ایام و لیالی پربرکت این ماه مبارک فراهم کند.

سرهنگ ˈحسن رستمیانˈ تقویت امنیت در بوستانها و تفرجگاه ها به ویژه در ساعات پس از افطار با تقویت گشت های محسوس و نامحسوس از دیگر موارد بیان و بر همکاری مردم با پلیس برای موفقیت در این اقدامات تاکید کرد.ک/1

1536/599

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا