گوناگون

امریکا و اسرائیل روزی پاسخ جنایات خود را خواهند دید

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشجویان بسیجی آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای نسبت به حوادث عراق واکنش نشان دادند، این بیانیه در بین نمازگزاران نماز جمعه تبریز توزیع و در بین الصلاتین نماز جمعه این هفته تبریز نیز قرائت شد.

در این بیانیه با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل بدانند که مسئول تمام خون های ریخته شده در عراق هستند و روزی پاسخ جنایات خود را خواهند دید، آورده شده است: اقدامات تروریستی و جنایتکارانه گروه داعش علیه ملت مظلوم عراق  در حالی صورت می گیرد که مجامع جهانی و حقوق بشری که همیشه در قبال چنین حوادثی سیاست دوگانه ای بازی نموده اند؛ این بار نیز سکوت کامل اختیار کرده اند.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: شیطانی که ظهور کرده، مصداق بزرگترین و پیچیده ترین برنامه های استعمار و استکبار برای تضعیف مسلمین و ایجاد هراس از اسلام عزیز در سطح افکار عمومی جهان است.

در بیانیه دانشجویان بسیجی آذربایجان شرقی آمده است: ما دانشجویان ولایتمدار بسیجی همچون امام خویش بر این باوریم که گروهک های تروریستی که اکنون صدر اخبار جهان را در اختیار گرفته اند دشمن اصلی مسلمانان نیستند. دشمن اصلی کسانی هستند که از این تکفیری ها حمایت مادی و معنوی می کنند.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: ما دانشجویان ولایتمدار و بسیجی دانشگاه های استان آذربایجان شرقی اعلام می کنیم که تا پای جان بر سر عهدمان با امام و مراد خویش پایبند بوده و با اذن جهاد حضرتشان بساط ظلم و استکبار و صهیونیست ها را برچیده و تا خنثی سازی توطئه های دشمن از پای نخواهیم نشست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا