گوناگون

امسال 4000 مورد بازرسی از ترازوی اصناف اردبیل انجام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی بعد از ظهر جمعه در بازدید از روند بازرسی استاندارد از ترازوی اصناف در سرعین اضافه کرد: این تعداد بازرسی توسط بازرسان این سازمان و در راستای تحقق حقوق مصرف کننده در طول سال اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال 92 نیز حدود همین تعداد بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفته است، تاکید کرد که در سال گذشته اصناف شهرستان خلخال در خصوص کنترل بازرسان سازمان تمکین نمی کردند که باید در این زمینه مسئولان محلی خلخال اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان همچنین با اشاره به اجرای بازرسی های فنی از واحدهای تولیدی استان متذکر شد که در حال حاضر 300 واحد تولیدی در این استان تحت پوشش استاندارد قرار دارد.

وی با بیان ایتکه در سال 92 بیش از 500 مورد بازرسی از این واحدهای تولیدی صورت گرفته است، تاکید کرد که در صورت کاهش کیفیت نمره متفی به واحد تولیدی تعلق می گیرد و اگر نمره یک واحد به 120 برسد آن واحد تعلیق می شود.

علایی اردبیل جزو پنج استان برتر در بازرسی از نازل های عرضه سوخت دانست و یادآور شد: بازرسی از نازل های مراکز عرضه سوخت در قالب طرح بازرسی از صنوف استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح مقدار سوخت عرضه شده نازل ها به لحاظ شاخص های اندازه ای مورد کنترل قرار می گیرد، ادامه داد: امسال نیز هزار و 300 مورد بازرسی از مراکز عرضه سوخت از سوی بازرسان این سازمان در برنامه قرار گرفته است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان با اشاره به بازرسی این تعداد از نازل ها در سال گذشته متذکر شد: استانداردسازی کالا و خدمات در راستای ارتقاء کیفیت تولید و خدمات بوده و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا