گوناگون

امنيکه: بازي مقابل ايران نااميدکننده بود

قهرمان آفريقا در اولين بازي خود در گروه F رقابت‌هاي جام‌‌جهاني با تساوي بدون گل مقابل ايران متوقف شد و اکنون بايد در ديداري حساس به مصاف بوسني و هرزگوين برود.

به نقل از فارس، امانوئل امنيکه، مهاجم فنرباغچه به خوبي از انتقادهايي که به عملکرد عقاب‌ها در اين مسابقه شد، آگاه است. وي اظهار داشت: نمي‌توانيد خودتان را از فشارها پنهان کنيد. فوتبال بازي پرفشاري است. همه انتظار موفقيت‌هاي بزرگ را از شما دارند. وقتي کارها عالي پيش نمي‌رود، همه حرف مي‌زنند؛ همه هر طور دوست دارند صحبت مي‌کنند اما شما چه کار مي‌توانيد بکنيد؟ فقط بايد سخت تلاش کنيد و اين تمام کاري است که از عهده شما بر مي‌آيد. فشارها هميشه وجود دارند.

وي ادامه داد: مسابقه مقابل ايران آن طور که ما مي‌خواستيم پيش نرفت، ما فقط بايد به کارمان ادامه دهيم و مقابل بوسني و هرزگوين به پيروزي برسيم و ببينيم که چه اتفاقي خواهد افتاد. بازي مقابل ايران نااميد کننده بود.

مهاجم نيجريه خاطرنشان کرد: بازيکنان همچنان با هم متحد هستند. فکر مي‌کنم اولين دقايق پس از بازي با ايران، روحيه بازيکنان کمي پايين آمده بود اما حالا در تمرينات روز گذشته و امروز همه جنگنده ظاهر شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا