گوناگون

امکانات کشتی قزوین محدود است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا لایق مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در حاشیه اولین دوره مسابقات کشتی فصلی کشور که در سالن شهید بابایی قزوین در حال برگزاری است در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: فدراسیون کشتی با مشورت با کارشناسان این رشته تصمیم گرفت مسابقاتی را تحت عنوان مسابقات فصلی باشگاه های کشتی و فرنگی کشور برگزار کرده وآن را جایگزین مسابقات لیگ برتر کند.

وی افزود: مسابقات فصلی باشگاه های کشور در طول سال برگزار می شود در حالی که لیگ کشتی فقط سالانه دو ماه کشتی گیران ایران را درگیر مسابقات می کرد که این روند برای تیم ملی کشتی ایران مناسب نبود، لذا فدراسیون تصمیم گرفت این مسابقات را برگزار کند.

قهرمان اسبق کشتی قزوین و کشور تصریح کرد: با انجام این مسابقات کشتی گیران در طول سال تمرین می کنند و آمادگی خود را حفظ خواهند کرد؛ اما در لیگ کشتی، کشتی گیران دو ماه درگیر کشتی بودند و برای تیم ملی آمادگی چندانی نداشتند.

لایق گفت: اسپانسرها نیز با برگزای این گونه مسابقات بیشتر به سمت کشتی می آیند و یک سوم هزینه مسابقات لیگ کشتی را می پردازند. مربی تیم ملی کشتی ایران در خصوص میزبانی قزوین اضافه کرد: میزبانی قزوین مطلوب است؛ اما متاسفانه امکانات این شهر محدود است، گاهی در اسکان دادن خبرنگاران مشکل داریم و این یک مشکل محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم با مدیریت جدید در قزوین مشکلات سخت افزاری این استان روز به روز حل شود تا مسابقات بیشتری در این استان خوب کشور برگزار شود چرا که با توجه به نزدیکی قزوین به تهران فدراسیون ها علاقه مندند که قزوین میزبان این مسابقات باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا