گوناگون

انتقاد یک عضو شورا از برخی هزینه های متفرقه در نوسازی بافت فرسوده/ تسهیلات غیر شفاف شده است

به گزارش خبرنگار  مهر، پرویز سروری در  جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران با بیان این مطلب گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که کمک‌هایی که باید در بافت‌های فرسوده انجام شود، تخفیفاتش اعمال نمی‌شود و جدول‌های شفاف این موضوع عملا غیرشفاف شده است.

وی با ابراز تاسف نسبت به جمع شدن ریزدانه‌ها و عدم تأمین پارکینگ در مناطقی که دارای بافت‌های فرسوده هستند، گفت: متاسفانه به دلیل تجمع ریزدانه‌ها و عدم تأمین پارکینگ، جوازهای طبقاتی در این مناطق داده می‌شود و منطقه غیراقتصادی می‌شود و سبب شده بافت‌های فرسوده احیا نشوند.

رییس کمیسیون نظارت و امور حقوقی شورای شهر تهران تاکید کرد : باید اجازه دهیم در احیای بافت‌های فرسوده ملاک اقتصادی نیز مدنظر قرار گیرد.

سروری در مورد منطقه 12 به عنوان یکی از نقاطی که با بافت‌های فرسوده دست به گریبان است، افزود: منطقه 12 به دلیل وجود بافت‌های فرسوده دچار محرومیت مضاعف شده و اساسا ادعاهای برخی دوستان در مورد این منطقه اساسا مغایر با اصل موضوع است و همین اتفاق سبب حضور اشکال در این منطقه شده است.

وی افزود: متاسفانه پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که علی‌رغم وعده‌های داده شده در این منطقه، فکر اساسی به حال مسائل و مشکلات آن نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا