گوناگون

انسداد خيابان پاسداران به دليل سقوط درخت/ ترافيك نيمه سنگين در چهار نقطه تهران

2316037 581سرهنگ تيمور حسيني، رئيس پليس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در خصوص طوفان ساعت گذشته پايتخت گفت: ساعتي پيش طوفاني با سرعت 70 كيلومتر در ساعت وارد شهر تهران شد كه باعث كاهش ديد رانندگان و كندي حركت آنان شد.

رئيس پليس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در حال حاضر در نقاطي از تهران نظير خيابان جمهوري، محدوده مخبر‌الدوله و جمال‌زاده و همچنين خيابان پاسداران كه در اين خيابان نيز به دليل سقوط درخت مسدود شده است، مشكل ترافيكی داريم.

سرهنگ حسيني افزود: همچنين اين طوفان باعث قطع چندين درخت و سقوط بيلبوردهاي تبليغاتي شده كه در برخي مسير‌ها اختلال در تردد را به همراه داشته است.

وي در ادامه تصريح كرد: در حال حاضر با توجه به پايان تعطيلات سه روزه و بارترافيكي برگشت مسافران در كنار طوفان ساعت پيش پايتخت، بار ترافيكي پرحجمي را در تهران شاهد هستيم.

رئيس پليس راهور تهران خاطر نشان كرد: خوشبختانه سرعت و قدرت طوفان ساعت پيش پايتخت همجون طوفان گذشته تهران بنود و خسارت وارده از آن نيز بسيار كمتر بود و ماموران پليس راهور تا رفع كامل مشكلات ترافيكي در خيابان‌هاي پايتخت حاضر بوده وب ه شهروندان كمك خواهند كرد.

انتهاي پيام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا