گوناگون

رییس دادگستری قصرشیرین: اقتدار دستگاه قضا بر کسی پوشیده نیست

81210723 5777353

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی محمد محمدیˈ روز یکشنبه در دیدار قضات و کارکنان دادگستری قصرشیرین با امام جمعه قصرشیرین به مناسبت هفته هفته قوه قضاییه، افزود: مجموعه دادگستری شهرستان قصرشیرین هر سال نسبت به سال قبل، با تلاش قضات و کارکنان آن وضعیت مطلوب تری پیدا می کند.

وی تصریح کرد: تعامل بسیار خوب مجموعه دادگستری با سایر ادارات و تلاش در راستای اقامه عدل و اجرای احکام الهی و حفظ حقوق بیت المال، برخورد قاطع با اراذل و اوباش و پرونده های قاچاق موجب رضایتمندی مردم از این مجموعه در شهرستان قصرشیرین شده است.

محمدی گفت: در راستای وظایفی که مجموعه دادگستری در اجرای احکام و اقامه عدل در شهرستان داشته است با تلاش شبانه روزی قضات و کارکنان این مجموعه، بحمد الله آنچه که مدنظر مقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه بوده است در شهرستان محقق شده است.

رییس دادگستری قصرشیرین همچنین با اشاره به استقلال دستگاه قضا افزود: دادگستری این شهرستان در راستای ایفای وظیفه شرعی و قانونی خود تمام توان و تلاش خود را بکار خواهد گرفت و در انجام رسالت سنگین و خطیر خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

امام جمعه قصرشیرین نیز در این دیدار از مجموعه دستگاه قضا بعنوان تابلوی گویا و بارز حکومت اسلامی نام برد و گفت: این مجموعه در راستای اجرای دستورات الهی و اقامه عدل و حدود الهی تلاشی بسیار ارزنده و قابل تقدیر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ˈعلی ملکیˈ افزود: قضاوت و اقامه حدود و اجرای حکم و عدالت اساس دین خدا است و پیامبران و ائمه اطهار(ع) نیز به مساله قضاوت اهمیت بسیار زیادی می دادند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف قیام امام راحل اجرای احکام الهی زیر پرچم دینی بود که این اهمیت کرسی قضاوت و رسالت حساس قضات رادر این زمینه بر ما روشن می سازد.

ملکی از ویژگی های یک قاضی را تدین، تخصص، اخلاص، تقوا و دینداری، دارای قوه تشخیص و هوشمندی بیان کرد و افزود: این شاخصه ها در بین قضات و کارکنان مجموعه دادگستری شهرستان قصرشیرین در انجام وظایف سنگینی که بر عهده دارند دیده می شود.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 25 هزار نفر جمعیت دارد.ک/2

707/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا