گوناگون

اولویت کانون هواداران باشگاه سپاهان در فصل آینده برنامه‌های فرهنگی است

محمد قریشی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازگشت به باشگاه سپاهان اظهار داشت:‌ بازگشت من خواسته هواداران از مدیریت باشگاه بود و خلیلیان هم زمانی که از این خواسته مطلع شد، با احترام به نظر مردم و انجام کارشناسی‌های مناسب از من خواست تا به این کانون هواران بازگردم من خودم را سرباز سپاهان می دانستم با قبول خواسته هواداران و باشگاه، به سپاهان بازگشتم.

وی با بیان اهمیت مسائل فرهنگی در برنامه جدید کانون هواداران بیان داشت:‌اولویت کار ما فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی بوده که به عنوان محور برنامه جدید کانون هواداران قرار گرفته و در همین راستا هماهنگی‌های لازم را با امور فرهنگی باشگاه انجام داده‌ایم و جلساتی را با لیدرها، گروه‌های انتظامات و سرگروه‌ها برگزار کرده و پیرامون مباحث مختلف هواداران بحث و گفتگو کرده‌ایم.

رئیس کانون هواداران باشگاه سپاهان تصریح کرد: امروز سن هواداران ما از 16 سال شروع شده و تا سنین بالاتر ادامه می‌یابد و این در حالی است که هواداران در اروپا و تیم‌های بزرگ از 35 سال تا 52 هستند؛ هواداران جوان، پر شور و احساسی هستند باید جامعه به گونه‌ای حرکت کند که بتواند فضا را برای جوانان ایجاد کند تا آن‌ها بتوانند شور و هیجان جوانی خود در ورزشگاه‌ها تخلیه کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی کانون هواداران خاطرنشان کرد: نخستین برنامه فرهنگی و حرکت آموزشی ما بالا بردن سطح فرهنگ در ورزشگاه‌ها بوده و جلساتی را با استادان دانشگاه و روانشناسان برگزار کردیم و قرار شد چندین پایان نامه دانشجویان به ناهنجار های هواداران اختصاص داده شود.

قریشی گفت: ‌اگر برنامه‌هایی که ما داریم، توسط مدیریت باشگاه مورد تأیید قرار گیرد و بتوانیم آن را اجرایی کنیم، می‌توانیم به امید خدا این نوید را به هواداران بدهیم مثل سال 90-91 به عنوان کانون برتر کشور انتخاب می‌شویم.

وی اضافه کرد: من از همه رسانه ها می خواهم به کمک کانون هواداران بیایند تا بتوانیم در راستای ارتقا فرهنگ هواداری پیشرفت کنیم؛ ما می‌توانیم با این کار خانواده‌ها را به هواداری ورزش تشویق کنیم و در این صورت خیلی از مشکلات هواداران و ناهنجاری‌ها در ورزشگاه‌ها حل می‌شود.

رئیس کانون هوادارن باشگاه سپاهان افزود: امیدوارم در نظر مدیریت باشگاه عمل با حرف یکی باشد و همان طور که کار فرهنگی را در اولویت می دانند مثل گذشته در عمل و کار اجرایی هم همین طور باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا