گوناگون

اولین پروانه تاسیس شهرک صنعتی خصوصی در فارس تحویل شد

به گزارش ایرنا ، این شهرک صنعتی خصوصی قرار است در حوزه شهرستان سپیدان و در زمینی به مساحت 198 هزار متر مربع احداث شود.

سید محمد احمدی استاندار فارس یکشنبه در نشست تحویل پروانه این شهرک صنعتی گفت: بر اساس آیین نامه اجرایی ماده 111 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت اجازه داده شده نسبت به صدور مجوز تاسیس برای متقاضیان احداث شهرک های صنعتی خصوصی اقدام شود.

وی با اشاره به صدور و تحویل اولین پروانه تاسیس شهرک صنعتی بخش خصوصی در فارس بیان داشت: شهرک های صنعتی خصوصی از کلیه مزایای قانونی شهرک های صنعتی دولتی برخوردار هستند که این مزیت شرایط بسیار خوبی را برای فعالیت بخش خصوصی در این شهرک ها فراهم کرده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین گفت : واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی خصوصی که در مناطق کمتر توسعه یافته احداث شوند، از معافیت مالیاتی در قانون مالیات های مستقیم برخوردار هستند.

احمدی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی موظف است پس از صدور پروانه بهره برداری شهرک های صنعتی خصوصی که از زمین های ملی استفاده کرده اند، سند مالکیت به نام متقاضیان منتقل کند.

وی با اشاره به تکلیف بانک ها در خصوص پذیرفتن قراردادهای مربوط به تخصیص زمین شهرک های صنعتی خصوصی هم ردیف با اسناد رسمی برای پرداخت تسهیلات اعتباری گفت: مجموعه مدیریتی استان از سرمایه گذاران بخش خصوصی که متقاضی ایجاد شهرک های صنعتی در استان فارس باشند، حمایت خواهد کرد.

اولین شهرک صنعتی بخش خصوصی استان فارس در حوزه شهرستان سپیدان و در زمینی به مساحت 198 هزار متر مربع احداث خواهد شد.ک/2

667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا