گوناگون

تاکید فرمانده انتظامی اردبیل بر نقش دانشگاهیان در پیشگیری از وقوع جرم

فرمانده انتظامی استان اردبیل بر نقش دانشگاهیان در پیشگیری از وقوع جرم در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در اردبیل، سردار ابراهیم کریمخانی در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و در افتتاح نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان “نسیم آگاهی” هدف از برگزاری این نمایشگاه را اطلاع رسانی به دانشجویان دانست و ابراز امیدواری کرد که به کمک دانشجویان و کسانی که توان تجزیه و تحلیلی جرایم را دارند، بتوان در مسیر پیشگیری از جرایم به راه‌های علمی دست یافت.

وی گفت: اساتید دانشگاه محقق اردبیلی می‌توانند با ارائه راهکارهای علمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرم در جامعه با نیروی انتظامی استان همکاری کنند.

فرمانده انتظامی اردبیل تاکید کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران با داشتن قدرت تاکتیکی نظامی در مواجهه با دشمنان با اقتدار تمام ایستادگی کرده و در برخورد با مشکلات مردم، نهایت رأفت و مهربانی را به کار می‌گیرد.

در ادامه گودرز صادقی، رییس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به افزایش تعامل با مجموعه پلیس استان، بر لزوم درک متقابل و ایجاد دوستی بین قشر دانشگاهیان و نیروی انتظامی استان تاکید کرد و ضمن قدردانی از حسن انجام وظیفه و خدمت به مردم، یادآور شد: پلیس جمهوری اسلامی، پلیس مردمی است به طوری که در جهان سوم پلیس ایران کم نظیر بوده چرا که مجموعه قابل اعتمادی هستند.

به گزارش ایسنا در ادامه این مراسم، از زحمات دکتر مهدی داوری، مدیر مرکز ارتباط جامعه با دانشگاه و پروفسور محمد نریمانی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استادان فعال در عرصه پیشگیری از وقوع جرم تقدیر شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا