گوناگون

پنجعلي: نمي‌دانم حسيني چه شروطي گذاشت

 محمد پنجعلي در مورد ماندن محمد نوري و رضانورمحمدي در پرسپوليس گفت: اين دو بازيکن از اول هم نمي‌‌خواستند از پرسپوليس بروند و حالا هم خدا را شکر مي‌کنم که در پرسپوليس ماندني شدند.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: اگر نوري و نورمحمدي در پرسپوليس ماندند يعني اينکه علي دايي اين را خواسته و با نظر مستقيم خودش اين اتفاق رخ داده است چون کادر فني مسئول تمام اتفاقات مربوط به جذب يا قطع همکاري با بازيکن است.

سرپرست تيم  پرسپوليس ضمن بيان اين جمله که ماندن نورمحمدي ربطي به سيد جلال حسيني ندارد، در مورد اينکه گفته مي‌شود حسيني براي تمديد قرارداد با پرسپوليس پول نقد خواسته، اظهار داشت: نمي‌دانم او براي تمديد قرارداد چه شروطي گذاشته اما اين مسائل به مديرعامل ارتباط دارد.

پنجعلي در خصوص آخرين وضعيت محمدرضا خلعتبري در پرسپوليس عنوان کرد: از روزي که خلعتبري از تيم ملي خط خورده تلفن همراهش خاموش است و من نتوانستم با اين بازيکن صحبت کنم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا بعد از نوراللهي بازيکن ديگري به پرسپوليس مي‌پيوندد، تأکيد کرد: فعلاً با بازيکن جديدي صحبت نکرده‌ايم و اگر توافقي صورت بگيرد حتماً آن‌ را اعلام مي‌کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا