گوناگون

نتايج مسابقات دووميداني جوانان آسيا

 شانزدهيمن دوره مسابقات دووميداني جوانان آسيا در چين تايپه برگزار مي‌شود که نمايندگان ايران در رشته‌هاي مختلف دووميداني مقابل حريفان خود قرار گرفته اند. در ماده پرتاب چکش مردان، مصطفي خداوردي زاده شش پرتاب انجام داد که يکي از پرتا‌ب‌هاي او خطا بود و در بهترين رکوردش هم 58 متر و 37 سانتيمتر را به ثبت رساند تا در بين 12 شرکت کننده عنوان هشتمي را بدست آورد.

به گزارش ايسنا، در اين ماده اشرف اليسيفي از قطر با رکورد 79 متر و 71 سانتيمتر قهرمان شد. ديگر هموطن او احمد السيفي با 68 متر و 90 سانتيمتر نقره گرفت و عبدالرئوف موسوايو از تاجيکستان با 48 متر و 35 سانتيمتر به مدال برنز دست يافت.

همچنين مرحله مقدماتي دوي 100 متر مردان در سه گروه برگزار شد که محمدحسين ابارقي در گروه اول اين رقابت‌ها بين هشت دونده با ثبت زمان 10 ثانيه و 68 صدم ثانيه دوم شد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. سپهر اسدي ديگر نماينده ايران که در گروه دوم اين رقابت‌ها حضور داشت زمان 10 ثانيه و 43 صدم ثانيه را ثبت کرد و در رتبه نخست گروه خود قرار گرفت و به نيمه نهايي رسيد.

سينا روحاني معيد، دونده 400 متر ايران هم در مرحله مقدماتي اين ماده در گروه نخست حضور داشت که زمان 47 ثانيه و 31 صدم ثانيه سوم شد و به عنوان دونده ذخيره به مرحله نيمه نهايي راه يافت. فينال اين ماده امروز ساعت 15:40 به وقت چين تايپه برگزار مي‌شود.

در مرحله مقدماتي رشته 110 متر با مانع هم محمد امين بارزي قمصري در گروه دوم مسابقه داد که با زمان 13 ثانيه و 80 صدم ثانيه اول شد و به مرحله فينال راه يافت. فينال اين رشته نيز روز شنبه ساعت 16 به وقت محلي برگزار مي‌شود.

همچنين در رشته 10 هزار متر پياده روي مردان حامد غلامي با هفت دونده ديگر مسابقه داد که با ثبت زمان 55 دقيقه‌ و 12 ثانيه و 42 صدم ثانيه نفر آخر شد.

در اين ماده دونده‌اي از ژاپن با ثبت رکورد 44 دقيقه‌ و هشت ثانيه و 25 صدم ثانيه قهرمان شد و دو دونده از چين تايپه مدال‌هاي نقره و برنز گرفتند.

در رشته پرتاب وزنه‌ بانوان هم فاطمه خياطي نماينده ايران در اين مسابقات بود که بين هشت شرکت کننده در شش پرتاب خود بهترين رکوردش 12 متر و 99 سانتيمتر بود که در نهايت هشتم شد.

اين رقابت‌ها در ماده‌هاي مختلف عصر امروز پيگيري مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا