گوناگون

خدمت خالصانه به مردمی که تمام قد پای نظام ایستاده اند، ارزشمند است

81221342 5795772

به گزارش ایرنا، سید محمد احمدی عصر دوشنبه درمراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی استان فارس افزود: پای بودن کار ماموران انتظامی برای ایجاد نظم و آرامش در مرزها، جاده ها و دریاها ان هم با حداقل امکانات دلیل آن چیزی نیست جز پیمانی که با آرمان های رهبری و شهدا بسته اند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه امکانات نیروی انتظامی اصلا متناسب با ماموریت هایش نیست اضافه کرد: در بسیاری از شهرستان های استان فارس با جمعیتی 30 تا 40 هزار نفری فقط یک کلانتری وجود دارد.

وی با بیاناین مطلب که مردم برقرای امنیت و نظم را از نیروی انتظامی طلب می کنند اظهار داشت : این نیرو با وجود مشکلات زیاد بخوبی توانسته از پس این مشکلات برامده که همین موفقیت در ماموریت هایش نقش ان را در تاریخ ایران پایدار خواهد کرد.

استاندار به حضور مردم در صحنه های مختلف به عنوان یک سرمایه اجتماعی برای نظام یاد کرد و گفت : باید دانست که سرمایه اجتماعی بسادگی بدست نمی اید ولی ممکن است با یک عمل نسنجیده بخش وسیعی از این سرمایه از دست برود .

احمدی ادامه داد: سرمایه اجتماعی در جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا ایجاد شده و این نعمت پایدار نخواهد بود مگر قدر آن را بدانیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس اضافه کرد: فارس استان بزرگی است که مشکلات استان های همجوار را به دوش می کشد و حل این مشکلات امکان پذیر نخواهد بود مگر با تعامل سازنده همه کسانی که از سر دلسوزی دل در گرو این نظام دارند.

استاندار تاکید کرد:نیروی انتظامی نمی تواند در کارهایش موفق شود مگر اینکه همگان را در کنار خود داشته باشد و انتظار داریم که هماهنگی و تعامل گسترده شود چرا که هرکسی بخواهد شانه از زیر بار مسوولیت خالی کند با مشکل مواجه خواهد شد.

این مقام مسوول همچین افزود: استان فارس دارای 70 حوزه علمیه است که نیروی انتظامی باید از این ظرفیت در جهت کاستن از مشکلات اجتماعی استفاده لازم را بکند.

در این مراسم از زحمات چهارساله سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان فرمانده پیشین انتظامی فارس تقدیر و سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این استان معرفی شد.ک/2

7374/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا