گوناگون

انتقال آب از ˈقارا کمرˈ کمبود آب شهر صفی آباد را برطرف می کند

81221337 5795747

به گزارش ایرنا، مشکل کمبود آب شهر صفی آباد، مرکز بخش بام و صفی آباد اسفراین، از مدتها پیش اهالی این منطقه را آزار می داد که استاندار خراسان شمالی حدود یک ماه قبل در سفر به این خطه، از حل این مساله تا ماه مبارک رمضان خبر داده بود.

اکنون و با آغاز فصل گرما وضعیت آب در این شهر به صورت بحرانی درآمده و مسوولان آب و فاضلاب منطقه ناگزیر از جیره بندی آب شده اند.

ˈرضا شرفخانیˈ رییس شورای اسلامی شهر صفی آباد در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته برای انتقال آب چاه از منطقه قاراکمر به صفی آباد، انتظار می رود این آب در چند روز آینده در شبکه آب شهر جریان یابد.

ˈحسین وحدانیˈ رییس آب و فاضلاب شهرستان اسفراین نیز گفت: خط لوله انتقال آب به طور کامل نصب شده و اکنون در مرحله اتصال برق چاه هستیم که در صورت بروز مشکلی در این بخش، برق مورد نیاز طرح را از طریق موتور دیزل تامین خواهیم کرد.

مسوول آب و فاضلاب شهر صفی آباد نیز گفت: کار تیرگذاری شبکه برق برای وصل کردن برق چاه در حال انجام است که در صورت تایید از سوی ناظر پروژه، فردا برق چاه برای انتقال آب وصل خواهد شد.

ˈعلی خرسندیˈ در عین حال از مردم شهر صفی آباد درخواست کرد برای به حاقل رساندن اثرات خشکسالی و کمبود آب، در مصرف آب نهایت صرفه جویی را به عمل آورند.

شهر 3 هزار و 600 نفری صفی آباد، مرکز بخش ˈبام و صفی آبادˈ از توابع اسفراین در 65 کیلومتر مرکز این شهرستان قرار دارد. ک/3

ش/626

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا