گوناگون

اوکتاويو: بهترين بازيکنان را مي‌خواهيم

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، مارکو اوکتاويو درباره برتري 6 بر 2 ايران برابر تيم ملي جمهوري چک گفت: اينکه ايران مقابل تيم‌هاي اروپايي بازي کند بسيار مهم است. تيم ملي فوتبال ساحلي چک عملکرد فوق‌العاده خوبي از خود نشان داد و در طول بازي چالش‌هاي زيادي براي تيم ما به وجود آورد.

وي افزود: بازيکنان تيم ملي چک از لحاظ بدني قوي بودند به همين دليل سيستم تدافعي بسيار قدرتمندي هم از خود نشان دادند. همچنين دروازه‌بان بسيار خوبي داشتند و به طور کلي تيم خيلي جنگنده‌اي بودند.

سرمربي تيم ملي فوتبال ساحلي کشورمان در پاسخ به اين سؤال که آيا از عملکرد بازيکنان ايران در تورنمنت بلاروس راضي بوده يا نه، گفت: کاملاً راضي بودم. بازيکنانم در بهترين حالت ممکن بازي خود را ارائه کردند چراکه هدف ما اين بود که پيروزي ديگري را براي فوتبال ساحلي ايران رقم بزنيم.

اوکتاويو با اشاره به سطح اين تورنمنت خاطرنشان کرد: اينگونه تورنمنت‌ها و تقابل با تيم‌هاي مختلف هميشه براي بازيکنان ما مهم و حياتي است، چراکه به وسيله آن تجربه و دانش فوتبال ساحلي آکادميک اروپا را کسب مي‌کنند.

وي در خصوص تفاوت امکانات فوتبال ساحلي ايران با امکانات کشورهاي اروپايي عنوان کرد: در ايران و در آکادمي فوتبال کمپ بسيار خوبي داريم که امکانات لازم و زير ساخت خوبي دارد. زمين ساحلي هم در حال بازسازي است که به زودي آماده خواهد شد.

اوکتاويو درباره اهداف تيم ملي فوتبال ساحلي ايران و اينکه آيا بازيکنان جديدي که به تيم ملي ايران اضافه شده‌اند شانس حضور در مقدماتي جام‌جهاني را خواهند داشت، گفت: ما به تيم‌هايي که مقابل‌شان بازي مي‌کنيم احترام مي گذاريم اما واقعيت اين است که در ذهن‌مان هدف مهمي داريم. هميشه اين موضوع را در ذهن‌مان پرورش مي‌دهيم که بايد بهترين باشيم.

وي يادآور شد: درباره بازيکناني که به اردو اضافه شده‌اند بايد بگويم که فوتبال به لحظه‌ها وابسته است. من و هاشم‌پور هميشه بازيکناني را انتخاب خواهيم کرد که در هر لحظه از تورنمنت‌ها، بهترين نمايش براي تيم ملي ايران را ارائه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا