گوناگون

ايتاليا باهسته مرکزي قدرتمندچهره جديدي دارد

تيم ملي فوتبال ايتاليا فردا (جمعه) و از ساعت 20 و 30 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه پرنامبوکو به مصاف کاستاريکا خواهد رفت.

به نقل از فارس، ايتاليا در ديدار پيشين خود دو بر يک انگليس را شکست داده و کاستاريکا هم با حساب سه بر يک اروگوئه را از پيش رو برداشته بود. پيروز اين ميدان مي‌تواند به عنوان نخستين تيم صعود کرده از اين گروه لقب بگيرد.

دنيله دروسي در گفت‌وگو با سايت فيفا اعلام کرده که خط مياني قدرتمند و هسته مرکزي پر قدرت ايتاليا موجب نتيجه‌هاي اخير اين تيم شده است.

وي در اين زمينه گفت: اين خيلي مهم است که در ترکيب تيم چند بازيکن بسيار قدرتمند داشته باشيم. اينکه پنج يا 6 بازيکن در طول چند سال اخير در کنار هم بازي کرده‌اند اهميت بالايي دارد. همه آنها تجربه بالايي دارند. وقتي اين موضوع را در کنار حضور بازيکنان جواني مانند ماريو بالوتلي، مارکو وراتي و دارميان قرار مي‌دهيد مي‌بينيد که آتزوري با چهره‌اي جديد وارد رقابت‌ها شده است. ايموبيله و اينساين هم از آن دسته بازيکنان خوب هستند که به بالا رفتن کيفيت تيم کمک زيادي کردند.

دروسي در مورد اسپانيا و تيکي تاکاي اين تيم هم گفت: اسپانيا در طول سال‌هاي اخير با اعمال شيوه‌اي که بر اساس کنترل توپ و پاس‌هاي کوتاه بود در همه تورنمنت‌هاي معتبر به قهرماني رسيد. آنها بازيکنان با کيفيتي دارند. درست است که ما بازيکناني با کيفيت کمتر نسبت به آنها داريم اما در برخي زمينه‌ها از آنها بهتر هستيم. دفاع ايتاليا فوق العاده است و مهاجمان ما پر قدرت‌تر هستند. اسپانيا در برخي از ديدارها از هافبک‌هاي خود در خط حمله استفاده مي‌کند. سيستم بازي ما با آنها متفاوت است. برخي هافبک‌ها هم در تيم ما هستند که مي‌توانند با نمايش خود ورق بازي را برگردانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا