گوناگون

اکیپ ویژه صلح و سازش در شهرستان دشتستان تشکیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم ذاکری عصر شنبه در نشست با اعضای شورای حل اخلاف شهرستان دشتستان اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در توسعه امنیت در شهرستان دشتستان برداشته شده است و هم‌اکنون شاهد امنیت بسیار خوبی در این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به بهبود شاخص‌های امنیتی شهرستان دشتستان، ادامه داد: شوراهای حل اختلاف نقش بسیار مهمی در صلح و سازش بین افراد دارند و بسیاری از پرونده‌های ورودی به این شعب با سازش همراه می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان اضافه کرد: در حالی که در سطح کشور 32 درصد پرونده‌ها ورودی به شوراهای حل اختلاف منجر به سازش می‌شود ولی در شهرستان دشتستان این میزان 52 درصد است.

IMG20200511

وی با تاکید بر اینکه باید توسعه فرهنگ صلح و سازش در سطح شهرستان شاهد افزایش امنیت و آرامش در جامعه و همچنین قطع منازعات باشیم، تصریح کرد: اکیپ ویژه صلح و سازش در شهرستان دشتستان تشکیل شده است.

ذاکری با اشاره به اینکه این اکیپ در تلاش برای صلح و سازش و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه و بررسی راهکارهای کاهش احتلافات است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته پرونده‌های مهمی به صلح و ارامش انجامیده است.

وی با اشاره به آزادی سه تن از زندانیان شهرستان دشتستان با تلاش‌های صورت گرفته برای صلح و سازش بین طرفیت، تاکید کرد: در شوراهای حل اختلاف شهرستان دشتستان حدود یک‌صد نفر مشغول به فعالیت هستند.

دشتستان در همه شاخص های امنیتی شرایط مطلوبی دارد

فرماندار شهرستان دشتستان نیز در این نشست با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه امنیت در این شهرستان اظهار داشت: دشتستان از بزرگترین شهرستان های استان بوشهر است که با تلاش همه دست‌اندرکاران شاهد امنیت خوبی در شهرستان هستیم.

ارسلان زارع به نقش بسیار مهم عوامل انسانی در توسعه امنیت و آرامش اشاره کرد و خاطرنشان ساخا: افراد متعهد و اثرگذار نقش بسیار مهمی در توسعه امنیت و آرامش در سطح جامعه دارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین نیازهای توسعه، امنیت و آرامش در جامعه است، ادامه داد: همه مسئولان باید در زمینه بهبود وضعیت امنیتی تلاش کنند و تلاش کنیم تا به امنیت پایدار دست یابیم.

IMG20200392

فرماندار شهرستان دشتستان ادامه داد: گام‌های بسیار مهمی برای توسعه شهرستان دشتستان در ابعاد مختلف صورت گرفته است و با برنامه‌ریزی مطلوب و همکاری و تعامل و همراهی همه دستگاه‌ها به این مهم دست خواهیم یافت.

وی با اشاره به مطلوب‌بودن شاخص‌های امنیتی در شهرستان دشتستان، تصریح کرد: برای ایجاد این شرایط دستگاه‌های ذیربط و افراد متعهد و عوامل اثرگذار نقش بسیار مهمی داشته‌اند.

تجلیل از فعالان عرصه صلح و سازش در شهرستان دشتستان بخش دیگری از این برنامه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا