گوناگون

پروژه های شهری اردبیل به تابلو زمان سنج معکوس تجهیز شوند

به گزارش خبرنگار مهر، جواد زنجانی بعد از ظهر شنبه در آئین کلنگ زنی پروژه بزرگ پل روگذر داروپخش اضافه کرد: این مهم باید در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح داروپخش برای اولین بار در اردبیل اجرا شود.

وی پل روگذر داروپخش را اولین پروژه بزرگ شورای چهارم خواند و ادامه داد: امیدواریم در این پروژه بزرگ کیفیت، زیبایی و سرعت کار مورد لحاظ قرار گیرد تا شاهد اجرای پروژه عظیم در منطقه کم برخوردار اردبیل باشیم که این مهم نمایانگر یکنواختی ارائه خدمات در اقصی نقاط شهر است.

فرماندار اردبیل با اشاره به زمان بندی 15 ماهه اعلام برای اجرای این طرح یادآور شد: با توجه به زمانبندی اعلام شده انتظار می رود این پروژه مهم ترافیکی حداقل تا هفته دولت سال آینده به مرحله بهره برداری برسد.

وی وضعیت کنونی شهر اردبیل را به کارگاه بزرگ عمرانی تشبیه کرد و تداوم خدمات رسانی یکنواخت شهرداری و شورای شهر به تمامی نقاط شهر را خواستار شد.

زنجانی افزود: در حالی که اعتبارات دولتی از چند سال گذشته با مشکل مواجه بوده اما به پشتوانه حمایت های مردمی خللی در کار شهرداری و شورای شهر اردبیل ایجاد نشده و همین موضوع برای مردم جای امیدواری است.

وی با اشاره به حرکت های مناسب صورت گرفته از سوی شهرداری اردبیل در راستای آسفالت و بهسازی معابر متذکر شد: انتظار می رود پیمانکاران بهسازی و اجرای جدول معابر نیز در سطح شهر به جهت رعایت بیشتر حال شهروندان سرعت عملیات اجرایی فعالیت های عمرانی خود را افزایش دهند.

این مسئول تاکید کرد که توجه به موارد اجتماعی و آسایش شهروندان به اندازه توجه به موارد عمرانی اهمیت دارد و مدیران عمرانی مناطق شهرداری نیز باید این مهم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا