گوناگون

ایرانیان:‌ جوان‌گرایی و استفاده از استعدادها، برنامه نفت و منصوریان است

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در فصل نقل و انتقالات ما چهار بازیکن تأثیرگذارمان را بنا به دلائل مالی از دست دادیم. وریا غفوری، رضا نوروزی، رسول نویدکیا از بازیکنان تأثیرگذار ما در فصل گذشته بنا به دریافتی که از باشگاه نفت با ما قطع همکاری کردند. البته با جایگزینی ایمان مبعلی،‌ مهدی شیری غلامرضا رضایی  توانسته‌ایم تا حدی جای خالی این بازیکنان را برای فصل پیش رو پر کردیم.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته یک بازی دوستانه با تیم ملی امید در کمپ تیم های ملی انجام دادیم،‌ قرار است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی کادر فنی در پنج‌شنبه هفته جاری هم یک بازی دوستانه انجام دهیم ولی اینکه این بازی با چه تیمی باشد هنوز مشخص نشده است.

ایرانیان همچنین پیرامون بحث قراردادها و سقف قرارداد هم گفت: پایین‌ترین سقف قرارداد در لیگ برتر مربوط به باشگاه نفت تهران است. ما در طول بازار نقل و انتقالات روی بازیکنان مختلف نظر داشتیم ولی مبلغ پیشنهادی مدیر برنامه‌های این بازیکنان مبلغی بین 900 تا 700 میلیون تومان بود که باشگاه نفت اصلا همچین پولی را نمی‌دهد. بالاترین رقم قرارداد ما 500 میلیون است.

وی در ادامه بیان کرد: ولی با تمام مشکلات،‌ ما تا آنجا که در توانمان باشد برای نام نفت تلاش می‌کنیم و تمام تمرکزمان را روی تأمین تیم و بازیکنان می‌کنیم تا نماینده خوبی برای مردم تهران در مسابقات لیگ برتر باشیم.

ایرانیان در خصوص شایعه پیوستن بیرانوند به استقلال گفت: علیرضا بیرانوند با باشگاه نفت قرارداد دارد و هیچ گونه مذاکره‌ای با هیچ تیمی از سوی این بازیکن صورت نگرفته است و فقط نامه مکتوبی از سوی باشگاه استقلال به باشگاه نفت زده شده بود که ما هم مکتوب پاسخ آنها را دادیم و از نیاز باشگاه به این دروازه‌بان جوان گفتیم.

وی عنوان کرد: در بازی علیرضا منصوریان باید بگویم که ایشان در بین سه مربی مدنظر باشگاه با ارائه برنامه‌ای جامع و مدون انتخاب شدند و هدایت تیم نفت را در فصل جاری بر عهده گرفتند. از روزی که این مربی جوان و باعلم در تمرینات حاضر شدند تمرینات با نظم و برنامه خاصی برگزار شده است.

سرپرست باشگاه نفت تهران خاطرنشان کرد: سطح توقع مردم و طرفداران از باشگاه نفت بالا رفته و امید است بتوانیم عملکرد مناسب و در خور نام نفت را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا