گوناگون

بازخوانی ماموریت ها از ضروریات توسعه مناطق آزاد است

81231921 5813724

ˈخسرو مختاریˈ روز چهارشنبه در بازدید از منطقه آزاد چابهار افزود: باید با توجه به معیار های محلی و منطقه ای از انحراف غیر معقول جلوگیری شود و احتمال خطا را نیز کم کنیم تا توسعه منطقه و کشور به صورت پایدار و متوازن شکل گیرد.

به گفته وی، با سازماندهی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود منطقه می توان چشم انداز را تعریف و توسعه منطقه را سرعت بخشید.

مدیر برنامه و بودجه دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد ارتباط ریلی به شبکه سراسری را از اولویت ها دانست و تصریح کرد: در تحقق اهداف سازمانی در سرزمین اصلی باید به روز شد تا زودتر به اهداف فرا منطقه ای دست یافت.

مختاری، حفظ و افزایش مزیت سرمایه گذاری، بهره وری، شفاف سازی، الگوسازی، انعطاف پذیری و نظارت را از جمله راهبردها و راهکارهای تدوین بودجه در سال 93 عنوان و خاطر نشان کرد: در زمینه سرمایه گذاری استقبال از سرمایه گذاران در حال شکل گیری است تابتوانیم در جذب سرمایه و ایجاد فرصت های مطلوب برای سرمایه گذاران قدم های مثبتی برداریم.

وی در ادامه این نشست که با حضور معاونان و مدیران منطقه آزاد چابهار برگزار شد تصریح کرد: اگر تمامی سازوکار های جذب سرمایه را مدیریت و ساختار برنامه و بودجه را از دولتی به خصوصی تبدیل کنیم با ورود سرمایه گذاران، تحول در منطقه ایجاد خواهد شد.

گفتنی است، مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در ادامه این نشست در مورد بودجه های جاری، عمرانی و عملیاتی به تبادل نظر پرداختند. ک/2

س.ن1744 / 653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا