گوناگون

بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بر عملکرد واحدهای تولیدی نظارت دارد

81220786 5794896

جعفرصادق اسکندری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان به منظور پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالاهای پرمصرف این ایام در استان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح علاوه بر پایش مستمر بازار و تلاش برای تامین و توزیع به موقع اقلام پرمصرف این ایام، نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی با بکارگیری همه امکانات در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی پر مصرف این ایام و با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت این کالاها در استان و ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از یکم تیرماه تا شش مرداد ماه امسال اجرا می شود.

اسکندری به استفاده از توان و ظرفیت ناظران افتخاری برای همکاری و فعالیت در این طرح نیز اشاره کرد و گفت: گشت های مشترک بازرسی با بازرسان تعزیرات حکومتی، اتاق های اصناف و شبکه بهداشت در آذربایجان غربی و در سطح بازار انجام می گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به برگزاری 12 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قالب 655 غرفه در ماه رمضان امسال در این استان نیز اشاره کرد و افزود: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با تخفیف 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار در اختیار شهروندان قرار می گیرند.

اسکندری اضافه کرد: 30 فروشگاه در ارومیه و 70 فروشگاه در سطح شهرستانهای استان نسبت به تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان اقدام می کنند.

582/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا