گوناگون

تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر به رقابت با ابر پروژه های سال 2014 می روند

81220724 5794801

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ، تیم ارزیاب انجمن مدیریت پروژه های بین المللی که شامل 8 کارشناس زبده از کشورهای لهستان، آلمان، هلند، استرالیا و یونان می باشد، از امروز (دوشنبه) به تهران آمده و طی 3 روز به بازدید و ارزیابی پروژه های شاخص تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر می پردازد .

قرار است در جشنواره انتخاب برترین طرح های عمرانی سال 2014 که در 3 سطح پروژه های متوسط، بزرگ و ابر پروژه ها برگزار می شود، تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر نیز به رقابت با دیگر طرح های موفق جهان رفته و شانس خود را برای قرار گرفتن در رده بندی بهترین ها بیازماید .

البته انتخاب این پروژه ها جهت ارزیابی و شرکت در مسابقه، مستلزم تایید مراجع ذی صلاح فنی بوده و حضور در بخش رقابتی خود یک موفقیت بزرگ به حساب می آید چرا که فرآیند گزینش پروژه های نهایی، خود یک روند پیچیده فنی است .

تونل نیایش به طول مجموع بیش از 10 کیلومتر و بزرگراه طبقاتی صدر به طول تقریبی 11 کیلومتر ( همراه با رمپ و لوپ ها و مسیرهای دسترسی) ابر پروژه های شهرداری تهران در حوزه فعالیت های عمرانی هستند که هر دو در مدت زمان کمتر از 2 سال به ثمر نشستند.

بنابر اظهار نظر کارشناسان رعایت استاندارد های بین المللی ، اعمال توامان دقت و صحت در عین سرعت عملیات اجرایی و بهره مندی از تکنیک های مبتکرانه که باعث صرفه جویی های قابل توجه در هزینه ها شد ، از جمله نکات مثبت و شاخص این پروژه ها به لحاظ مدیریتی محسوب می شود .

تهرام/1393/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا