گوناگون

بازیگر «قاعده تصادف» مقابل دوربین «رمضان آن سال» رفت

مهدی کریمی مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو در گفتگو با خبرنگار مهر از ادامه تصویربرداری تله‌فیلم «رمضان آن سال» خبر داد و اظهار کرد: اکنون تصویربرداری این مجموعه با بازی بهاران بنی احمدی ادامه دارد و گروه در لوکیشن اصلی تله فیلم، خانه‌ای واقع در خیابان آزادی تهران مستقر هستند.

وی افزود: در این تله بهاران بنی‌احمدی در نقش الهه، دختری ظاهر می‌شود که بر خلاف نظر برادرش قصد دارد مراسم یادبود مادر را در خانه پدری و با حضور همه اقوام و همسایه‌ها برگزار کند اما هر بار با مانعی مواجه می‌شود.

«رمضان آن سال» که برای پخش در ایام ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) پیش بینی شده، توجه ویژه‌ای به مناسک ملی و مذهبی و سبک زندگی ایرانی اسلامی خواهد داشت.

فرحناز منافی ظاهر، شیوا خسرو مهر، مجید شهریاری، بهاران بنی احمدی، علیرضا اولیا، محمد حاج حسینی، رامتین شیروانی و المیرا غفوریان از بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند، کیمیا حسینی بازیگر خردسال «جدایی نادر از سیمین» هم در این تله فیلم بازی خواهد کرد.

از دیگر عوامل این تله‌فیلم می‌توان به فرهاد مافی تصویربردار، علیرضا حیدری صدابردار، حسام زرگر طراح گریم، آزاده قوام طراح صحنه و لباس، امیر حسین کشاورز تدوین و صداگذاری، بهنود یخچالی موسیقی و مسعود انتظاری مدیر تولید اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا