گوناگون

بالندگی و شکوفایی حوزه های علمیه در دستور کار است/ ساماندهی اساتید حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی عصر شنبه در نشست جذب و گزینش، دانش افزایی و ارزیابی اساتید که با حضور مدیر و معاونین حوزه علمیه استان برگزار شد هدف از این سفر را برنامه ریزی برای طرح ساماندهی اساتید حوزه علمیه در راستای مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه و حوزویان در سفر به استان قم عنوان کرد.

مسئول اداره ارزیابی اساتید حوزه های علمیه اضافه کرد: اجرایی شدن مطالبات معظم له، بالندگی و شکوفایی حوزه های علمیه در پی خواهد داشت.

IMG21393022


وی طرح ساماندهی اساتید را یکی از مصوبات شورای عالی حوزه های علمیه دانست، و ابراز داشت: دفتر امور حوزه در همین راستا همانند سایر معاونت ها، اجرایی شدن این طرح را دستور برنامه های کاری خود قرار داده است.

محمدی ادامه داد: در همین رابطه سفر به استان های کشور در دستور کار این معاونت قرار گرفت و استان بوشهر به عنوان هفدهمین استانی است که به این منظور در نظر گرفته شده است.

مسئول اداره ارزیابی اساتید حوزه ها علمیه نظر خواهی از اساتید، مصاحبه با مدیران و معاونین استانی و ارتقا دانش افزایی آنان را از تلاش های صورت گرفته شده برای طرح ساماندهی اساتید قلمداد کرد.

محمدی روند مصاحبه ها در این مدت مطلبوب ارزیابی کرد، و اظهار داشت: در آینده این طرح با یک جمع بندی و خلاصه گیری به صورت گزارش ارائه خواهد شد.

وی با تاکید بر حفظ کرامت اساتید در باب ارزیابی خاطرنشان کرد: حفظ و کرامت استاد واجب است؛ می توان شاخص های ارزیابی استاد را با کمک طلاب مطرح کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا