گوناگون

بخشی از واحدهای مسکن مهر اندیشه در هفته دولت واگذار می شود/ افتتاح مجموعه ورزشی قویترین مردان ایران

محمد آیینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به احداث سه هزار و 93 واحد مسکن مهر در شهر اندیشه اظهار داشت: از این تعداد دو هزار و 386 واحد در قالب مسکن 99 ساله و 718 واحد نیز بصورت خودمالکی در حال احداث است، در حال حاضر 652 واحد تحویل متقاضیان شده که در صورت همکاری مردم و واریز به موقع آورده نقدی، مابقی واحدها نیز تا پایان سالجاری واگذار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: البته با توجه به اینکه عملیات احداث پروژه های مسکن مهر اندیشه به لحاظ زمانی نسبت به سایر نقاط کشور کمی دیرتر آغاز شد، میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها تا پایان سال گذشته حدود 54 درصد بود اما شرکت عمران با تمام توان درصدد تکمیل این واحدها تا پایان سالجاری است.

بخشی از مسکن مهر اندیشه در هفته دولت و دهه فجر واگذار می شود

وی عنوان کرد: در این راستا تاکنون بالغ بر 34 میلیارد تومان تسهیلات بانکی و 22 میلیارد تومان آورده متقاضیان به سازنده پرداخت شده و عملیات احداث با سرعت و دقت هرچه بیشتر اجرا می شود، همچنین یکی از برنامه های شرکت عمران در سالجاری جذب دو هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید بود که از این مبلغ حدود هزار میلیارد ریال در حوزه مسکن مهر است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: تمام تلاش ما بر این است که در صورت همکاری مردم و واریز به موقع آورده نقدی، تمام واحدها تا پایان سالجاری تکمیل و واگذار شود، البته بنابر پیش بینی ها بخش عمده ای از واحدها طی هفته دولت و دهه مبارک فجر به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

افتتاح مصلی و بازار ایرانی اسلامی اندیشه در سالجاری

آیینی نمای ویژه ایرانی – اسلامی، برخورداری کامل از خدمات و امکانات زیربنایی و نظارت بخش دولتی را جمله مزایای مسکن مهر اندیشه بشمرد و اظهار داشت: پروزه های مسکن مهر اندیشه به دلیل پراکندگی در بافت شهری از امکانات و خدمات زیرساهتی نظیر آب، برق، تلفن، گاز و…. برخوردار هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، سرانه های مورد نیاز نیز با توجه به قرارگیری در بافت شهری برای ساکنین تامین است.

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته از سوی این شرکت خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 28 هزار متر مربع پیاده رو سازی و 11.5 هزار متر جدول سنگی با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال در سطح شهر اجرا شد، افتتاح مسجد امام سجاد (ع) با اعتبار 13 میلیارد ریال از دیگر اقدامات سال گذشته بود.

وی از افتتاح مصلی شهر اندیشه تا پایان نیمه اول سالجاری خبر داد و افزود: بازار بزرگ ایرانی اسلامی و مسجد سلمان فارسی به عنوان مصلی شهر بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرند.

احداث باشگاه اختصاصی قویترین مردان ایران در اندیشه

مدیرعامل شرکت عمران شهر اندیشه متذکر شد: با توجه به جمعیت جوان این منطقه، افزایش سرانه های ورزشی، فرهنگی و تفریحی شهر یکی از اولویتهای شرکت عمران است که در این راستا با همکاری بخش خصوصی تمهیدات لازم برای احداث مجتمع های ورزشی اندیشیده شد.

آیینی گفت: در این زمینه شهروندان در آینده ای نزدیک شاهد دو مجموعه ورزشی شامل مجتمع آدینه به مساحت دو هزار و 500 متر مربع واقع در فاز سوم و مجتمع خودنگاه به مساخت شش هزار متر مربع واقع در فاز چهارم اندیشه خواهند بود که این مجموعه برند اختصاصی قویترین مردان ایران است.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا