گوناگون

برای توسعه فرهنگ باید همه احساس تکلیف کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا حدادیان، عصر دوشنبه در نشستی با مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی با تاکید بر اینکه برای توسعه فرهنگ باید همه احساس تکلیف کنند، تصریح کرد: نقش کانون های مساجد با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی را برای تبلیغ و ترویج دینی در خود جای داده قابل توجه است.

وی افزود: کانون های هنری مساجد ظرفیت های ما هستند و از این کانون ها باید برای شناسایی تهدیدهای دشمن وقت گذاشته و آنها را شناسایی کنیم.

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: ما اگر کانون های مساجد را مدیریت نکردیم ضرر کرده و یک پتانسیل بالایی را از دست داده ایم.

حدادیان افزود: اعضاء کانون های مساجد همانند فعالانی هستند که با دست خالی کار و تلاش کرده که اگر به آنها کمک نکردند کار خود را انجام داده و اگر کمکی به آنها شد بیشتر کار می کنند.

وی خطاب به روحانیان و کارشناسان فرهنگی شهرستان میامی افزود: به کانون های مساجد طرح بدهید و برای آینده برنامه ریزی خوبی داشته باشید.

مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: فرهنگ را در کانون های مساجد جدی بگیرید و برای اعتلای آن وقت صرف کنید.

مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی نیز در این نشست با اشاره به قابلیت های فرهنگی بسیار بالای کانون های فرهنگی مساجد گفت: باید از همه مساجد فعال در زمینه های فرهنگی استفاده کرد.

رضا مهدیان در خاتمه تصریح کرد: 10 کانون فرهنگی هنری در مساجد سطح شهرستان میامی وجود دارد که به اجرای برنامه های فرهنگی، دینی و ملی می پردازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا