گوناگون

برخی جریانها برای یافتن جایگاه در بین مردم دم از پیروی از خط امام(ره) می‌زنند

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ “روح الله نجابت” در نشست خبری دانشجویان و خط راستین امام خمینی (ره) با بیان اینکه فهم و درک خط راستین امام(ره) کار سختی نیست، گفت: تمرکز و توجه به اندیشه‌های امام خمینی(ره) لازم است تا در مسائل کشور و ابعاد داخلی و بین المللی تبیین و عملیاتی شود که لازمه آن نگاه جهادی و همت است.
 
وی با بیان اینکه در آستانه ارتحال امام راحل بازار خط امام رونق دارد، افزود: برخی جریانها برای یافتن جایگاه در بین مردم دم از پیروی از خط امام(ره) می‌زنند، اما یادمان نرفته که عده‌ای می‌خواستند با تسامح افکار امام خمینی (ره) را به موزه بسپارند اما خودشان به زباله دان تاریخ پیوستند.
 
نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با تاکید بر اینکه اصل قرآن و دین در افکار امام راحل دیده می‌شود، که همان “اشداء علی الکفار رحماء بینهم” است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در مقابل ظالمان و مستکبران و جبهه کفر بدون مسامحه موضع می‌گرفتند و خدا را پشت و پناه خود می‌دانستند.
 
نجابت با بیان اینکه امام خمینی (ره) با ملت، جوانان و بسیجی هایشان به راحتی صحبت می‌کردند و واقعیات را با آنها در میان می‌گذاشتند، تصریح کرد: اینکه ما زمان امام خمینی (ره) را درک نکردیم مسئله‌ای دردناک است که حضور رهبر معظم انقلاب این درد را کمرنگ می کند.
 
وی خاطر نشان کرد: امروز جهان تشنه فرهنگ اسلام است و ما موظفیم تا در سراسر جهان فرهنگ اسلامی را تبیین کنیم تا خواب رفتگان بیدار شوند.
 
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا