گوناگون

چراغانی و آذین بندی شهرکرد در آستانه ميلاد مسعود حضرت مهدي (عج)

2333352 140
در آستانه نیمه شعبان؛ خجسته سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت؛ حضرت ولی عصر (عج) شهرکرد؛ مرکز استان چهارمحال و بختیاری، همراه با سایر نقاط شهری و روستایی این استان، چراغانی و آذین بندی شده است.

شهرداری شهرکرد، هم گام با مردم و دوستداران اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) با ریسه‌ها و چراغ‌های رنگی تزئین شده به استقبال نیمه شعبان رفته است تا جشن های اعیاد شعبانیه را از پارک های بانوان، جانبازان، تهلیجان، به منظور ایجاد فضایی شاد و با نشاط در بین شهروندان برپا کند.

مدیر عامل پارکها و فضای سبز شهرداری شهرکرد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان(عج) به مسلمانان بویژه شیعیان جهان، از آذين بندي و نورپردازي شهر شهرکرد به مناسبت نيمه شعبان خبر داد و گفت: به منظور بزرگداشت ميلاد حضرت مهدي (عج) آذين بندي سطح شهر و خيابان هاي اصلي، ميادين و چهار راه هاي آن با ريسه هاي زيبا، شستشوی معابر و نصب پرچم در سطح شهر را در دستور كار قرار داده ایم.

مجید جلالی به نقش شهروندان در زيباسازي شهر اشاره و تصریح كرد: شهروندان با همكاري اداره کل پارکها و فضای سبز براي آذين بندي شهر نقش بسيار موثري در بزرگداشت اين عید گرانقدر و فرخنده، ايفا مي كنند./س

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا