گوناگون

برنامه‌ریزی برای اسکان ارزان‌قیمت زائرین در مشهد

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت:راه‌اندازی خط 2 قطار شهری و اسکان ارزان‌قیمت زائرین در دستور کار قرار گرفته است.

سیدجلال فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، در حاشیه برگزاری نخستین همایش بین‌المللی علمی – راهبردی توسعه گردشگری ایران (چالش‌ها و چشم‌اندازها) در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های شهری برای اسکان ارزان‌قیمت زائران، اظهار کرد: شهرداری مشهد برای 15 استان زمین مناسب در نظر گرفته تا هر کدام از استان‌های مورد نظر با تحویل گرفتن این زمین، اماکن اقامتی برای زائرین استان‌های متبوع احداث کنند.

وی افزود: قرار است ناوگان تاکسیرانی شهر مشهد مورد مرمت قرار گیرد، در این راستا 5000 تاکسی جدید قرار است جایگزین شود. همچنین قرار است بین 300 تا 400 دستگاه اتوبوس جایگزین دستگاه‌های فرسوده در ناوگان اتوبوسرانی شود.

فیاضی در خصوص سایر اولویت‌های مدیریت شهری مشهد برای افزایش تعداد گردشگران و رفاه حال ایشان، گفت: یکی از موضوعات مورد توجه ما به سرانجام رساندن مشکلات مربوط به حاشیه حرم مطهر است چرا که تمام زوار از این بافت برای تشرف به حرم عبور می‌کنند و باید رفع مشکلات این بافت را در اولویت قرار داد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی برای فراهم شدن زیرساخت‌های شهری برای زائران خارجی هستیم، تاکید کرد: گام اول در این خصوص، بازسازی و مرمت ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی خواهد بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا